آخرین اخبار
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
بازدید:۱۰۴۲
صدآنلاین| سیامک نعمتی این فصل تنها 174 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفته است.
کد خبر : ۱۴۱۴۶

آمار شگفت‌انگیز مهره تیم برانکو در پرسپولیس

به گزارش صدآنلاین، فصل برای سیامک نعمتی به عجیبترین شکل ممکن پیش رفته و او در نیم فصل دوم نیز در جمع بازیکنان موردنظر یحیی قرار ندارد. نعمتی که به عنوان مدافع و هافبک راست برای سرخپوشان بازی می‌کند، این فصل تنها یک بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار داشته  و 12 بار هم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته است.

نعمتی همچنین روی هیچ کدام از گلهای پرسپولیس اثر نداشته تا به این ترتیب عجیبترین فصل خود را با پیراهن سرخپوشان سپری کند. او البته در نقل و انتقالات زمستانی در لیست خروجی یحیی قرار داشت اما در نهایت شرایط قراردادی و مذاکره با باشگاه باعث شد تا در تیم بماند و به کارش ادامه دهد.

سیامک حتی از لیست بازی با استقلال هم خط خورد که البته یحیی علت این موضوع را مصدومیت او عنوان کرد اما نعمتی پیش از دربی در تمرینات شرکت داشت. با این حال او در بازیهای بعدی هم فرصتی برای بازی پیدا نکرد.

حالا باید دید نعمتی که از لیگ هفدهم در پرسپولیس حضور داشته، در 4+1 بازی باقیمانده فصل چه خواهد کرد. نکته جالب اینکه او 172 بار برای پرسپولیس به میدان رفته و فرصت این را دارد تا پایان فصل رکورد ضیا عربشاهی و جعفر کاشانی را هم بشکند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها