آخرین اخبار
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
بازدید:۲۸۸
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: طی امروز و فردا وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و تندباد لحظه‌ای در اکثر مناطق به ویژه در مناطق غربی و شمالی استان مورد انتظار است.
کد خبر : ۱۳۵۸۶

لیلا معتمدی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با  فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد، امروز با عبور امواج تراز میانی از فراز استان ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق شمال شرقی استان مورد انتظار است.


وی افزود: همچنین طی امروز و فردا نیز وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و تندباد لحظه‌ای در اکثر مناطق به ویژه در مناطق غربی و شمالی استان مورد انتظار است.

معتمدی با بیان اینکه سرعت وزش باد روز دوشنبه و در ساعات بعدازظهر و شب از شدت بیشتری برخوردار است، گفت: وزش شدید باد امروز مناطق غرب استان شهرهای خوانسار، فریدون‌شهر، گلپایگان، چادگان، بویین میاندشت و داران و روز دوشنبه مناطق غرب و شمال استان خوانسار، فریدون‌شهر، گلپایگان، چادگان، بویین میاندشت، داران، کاشان، آران‌وبیدگل، میمه، اردستان و نطنز را فرا می‌گیرد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه دما طی ۲۴ ساعت آینده  تغییر محسوسی نخواهد داشت، بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۳۰ و کمینه فردا ۱۵ و خوروبیابانک با ۳۷ و بویین میاندشت با صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

4333

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها