آخرین اخبار
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
ترس یحیی گل‌محمدی در آستانه نبرد مهم ؛ سرمربی پرسپولیس چه گفت ؟
بازدید:۶۶۱
صدآنلاین | یحیی گل محمدی را می‌توان در زمره مربیان موفق و صد البته باتجربه لیگ برتر دانست.
کد خبر : ۱۳۵۲۵

سرمربی پرسپولیس در فصل جاری مربیان خارجی مطرح لیگ برتر از جمله پاکو خمس، ژوزه مورایس و ریکاردو ساپینتو را برده است که این آخری برای هواداران قرمز بسیار با اهمیت بود.

در دربی شماره ۱۰۰ اوضاع در نیمه اول چندان به سود پرسپولیس نبود و استقلالی‌ها به لطف تکنیک مهدی قایدی خطراتی روی دروازه قرمزها خلق کردند.

این نمایش متوسط نیمه اول سبب شد تا یحیی گل‌محمدی که تیمش پرس از جلو را در دستور کار قرار داده بود و البته در نیمه اول نتوانست در این موضوع خیلی موفق باشد، از عیسی آل‌کثیر به جای مهدی عبدی در راس خط آتش پرسپولیس بهره ببرد. با حضور آل‌کثیر شرایط تغییر کرد و او موفق شد با یک کار تکنیکی و ضربه تمام کننده تماشایی دومین گل خود را در دربی روی غفلت مدافعین استقلال وارد دروازه حسینی کند. در پایان مسابقه نیز از یحیی گل‌محمدی درباره تعویض عیسی آل‌کثیر پرسیدند و او بر این موضوع تاکید کرد که این خوشحالی و موفقیت حق مهاجم جنوبی تیمش است، چون برای رسیدن به آن پس از مصدومیت طولانی مدتی که با آن دست و پنج نرم می‌کرد، زحمت زیادی کشیده است.

یحیی نیمه مربیان را از سرمربی پرتغالی استقلال برد اما در نشست خبری پس از بازی اصلا مغرورانه صحبت نکرد.

او وقتی متوجه شد علیرضا بیرانوند شاگرد شوخ طبع و ملی پوش خودش به آن شکل برای استقلالی‌ها کُری خوانده و خط و نشان کشیده است این گلر را فراخواند و از این بازیکن توضیح خواست.

یحیی گل محمدی حالا به عنوان یک مربی باتجربه به خوبی می‌داند اگر جام می‌خواهد باید غرور را کنار بگذارد و از شاگردانش نیز همین را خواسته است.

سرمربی پرسپولیس در تمرین اخیر پرسپولیس بچه‌هایش را جمع کرد و به شکل خصوصی به آنها هشدار داد: «غرور ممنوع! دربی را بردیم و خوشحالی هم کردیم اما الان با گل گهر سیرجان در جام حذفی بازی داریم که ممکن است خطرناک تر از دربی باشد. فراموش نکنید سپاهان را در حذفی در اصفهان شکست دادیم اما در خانه به آنها باختیم چون دست کم گرفتیم حریف را! الان هم مراقب باشید و بدانید با چه تیمی بازی دارید؟ باید ششدانگ و با حواس جمع بازی کنیم و دربی را هم فراموش کرده و خوشحالی اش را بسپاریم به هواداران و ...»

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها