آخرین اخبار
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۳
بازدید:۴۶۶
بخشدار کهریزک با اشاره به آتش سوزی کارخانه رنگ در روستای گلحصار بخش کهریزک گفت: علت آتش سوزی، اتصال کابل‌های برق داخل کارخانه بوده و اطفای حریق در حال انجام است.
کد خبر : ۱۳۲۵۵

هادی بادلی بخشدار کهریزک، بامداد شنبه نهم اردیبهشت، با اشاره به آتش سوزی یک واحد صنعتی در روستای گلحصار بخش کهریزک شهرستان ری اظهار کرد: آتش سوزی در کارخانه رنگ سازی عقاب از ساعت 20 روز جمعه هشتم اردیبهشت اتفاق افتاده و در این حادثه، یک واحد صنعتی به مساحت ۷۰۰ مترمربع دچار حریق شده است.

 

 

وی با بیان اینکه آتش سوزی همچنان ادامه دارد، گفت: علت حریق، اتصال کابل‌های برق داخل کارخانه است و برآورد میزان خسارت وارده پس از اطفای حریق بررسی می شود.

 

 

بخشدار کهریزک با بیان اینکه اطفای حریق در حال انجام است، افزود: عوامل انتظامی و آتش نشانی تهران، باقرشهر و کهریزک در محل حضور دارند و  آتش سوزی تحت کنترل است و حادثه خسارت جانی ندارد.

 

 

 

 

حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری نیز با بیان اینکه به دلیل آتش زا بودن مواد، آتش سوزی تا سوختن تمام این مواد ادامه خواهد داشت، تصریح کرد:  اطراف این واحد تولیدی، منطقه باز و به دور از مناطق مسکونی است و جای نگرانی نسبت به سرایت آن به دیگر نقاط وجود ندارد.

 

 

 

8877

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها