آخرین اخبار
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
بازدید:۶۲۴
باشگاه میلان برای تابستان پیش رو گزینه های مختلفی برای جذب در خط حمله پیش روی خود دارد.
کد خبر : ۱۳۲۱۳

 میلان برای فصل آینده به دنبال یک مهاجم است. صحبت از بازار نقل و انتقالات تابستانی است که مطمئناً اولویت مهاجم مرکزی خواهد بود. ترس در مورد آینده ابراهیموویچ که در این فصل عملاً استفاده نشده است و عملکرد ضعیف اوریگی و ربیچ در اطراف آلدو روسی باعث شده تا در این خط میلان نیاز به تقویت داشته باشد. تنها نقطه قوت اولیویه ژیرو است که در سی و هفت سالگی یک انتخاب ایده آل نخواهد بود. اما بهترین گزینه ها برای نقش مهاجم اول روسونری کدامند؟ چه کسی بین در این تابستان بازیکن آزاد می شود؟

 

 




* بهترین‌ها جذاب ترین پیشنهاد مطمئناً به کریم بنزما می رسد که علیرغم انقضای قراردادش در ماه ژوئن آینده به نظر می رسد که قرار است دوباره پیراهن رئال مادرید را بپوشد. در ادامه، روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی در حال جدایی از لیورپول را نیز می‌یابیم. با نگاهی به تابستان، هری کین نیز وجود دارد که با وجود مشکلات اخیر، مطمئناً همچنان می تواند در زمین تاتنهام بماند. نام بسیار داغ دیگری که می تواند از انگلیس بیاید، آنتونی مارسیال است که قرارداد او با منچستریونایتد در سال 2024 به پایان می رسد. اگرچه امکان دستیابی به این ستارگان می تواند یک فرصت فوق العاده باشد، اما شرطی که در درجه اول به نظر می رسد، می تواند به دستمزد مربوط شود که باعث می شود روسونری را از حراجی های گران قیمت حذف دور نگه دارد.



 سایر فرصت ها
با کمی توجه به بودجه، میلان می‌تواند تصمیم بگیرد روی مارکوس تورام تمرکز کند. مهاجم فرانسوی که قرارداد او نیز در ژوئن آینده با بوروسیا مونشن گلادباخ به پایان می رسد. در پایان فصل، آندره آ بلوتی نیز بدون تیم می ماند و همچنین الکسیس سانچز، دمبله یا خود ادین ژکو. با فکر کردن به سال 2024، نام اوکافور نیز برجسته می شود، مهاجم سالزبورگ که قبلاً در لیگ قهرمانان اروپا با میلان روبرو شده بود.

 

 

 

روسونری همچنین این فرصت را دارند تا حداقل تا سال آینده آلوارو موراتا و طارمی را که به ترتیب در آتلتیکو مادرید و پورتو بازی می کنند را زیر نظر بگیرند. اما با نگاهی به ایتالیا، نام دوان زاپاتا و یوویچ و همچنین نام جرارد دلوفئو بازیکن سابق آث میلان نیز به چشم می خورد. با این حال، به نظر می رسد که میلان می خواهد یک مهاجم کاملاً جوان پیدا کند که بتواند خط حمله روسونری را در سال های آینده بیمه کند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها