آخرین اخبار
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
بازدید:۶۹۴
صدآنلاین | سهیل فداکار گلزن ملوان مقابل سپاهان می گوید دوست دارد هر تیمی که شایسته تر است قهرمان شود.
کد خبر : ۱۲۹۲۰

پرسپولیسی ها بعد از برد در دربی منتظر نتیجه بازی سپاهان و ملوان بودند تا وضعیت صدر جدول در پایان هفته بیست و هفتم مشخص شود. شاید خیلی ها سپاهان را از پیش برنده این دیدار خانگی مقابل ملوان می دانستند. با این حال شاگردان مازیار زارع دست به کار بزرگی زدند و با ارائه یک بازی شجاعانه و پرتلاش موفق شدند یک امتیاز از سپاهان بگیرند و این تیم را با همه ستاره هایش در اصفهان متوقف کنند. تساوی که بیشتر از همه به نفع پرسپولیس تمام شد و حالا قرمزهای پایتخت شانس اول قهرمانی به حساب می آیند.

سهیل فداکار بازیکن جوان ملوان زننده تک گل تیمش در بازی مقابل سپاهان بود و نقش ویژه ای در صدرنشینی پرسپولیس ایفا کرد. از همین رو با این بازیکن تماس گرفتیم تا در این خصوص با او صحبت کنیم. فداکار ابتدا در مورد بازی گفت: می دانستیم مقابل سپاهان که تیمی پرمهره و قوی است کار سختی داریم.

همچنین می دانستیم که بازی در اصفهان با آن جو فوق العاده سنگین کار ما را دشوار می کند. از همین رو کاملا روی بازی تمرکز کرده بودیم. آقا مازیار و کادر فنی صحبت های زیادی را با ما انجام داده بودند و به لحاظ تاکتیکی و ذهنی آماده بازی با سپاهان بودیم. فکر می کنم تیم ما در این بازی نمایش بسیار خوبی داشت و موفق شدیم از سپاهان مدعی یک امتیاز در زمین خودش بگیریم. فداکار در مورد گلزنی خودش هم گفت: لطف خدا و تلاش بچه ها بود که توانستم برای تیمم گلزنی کنم و باعث خوشحالی هوادارانی شوم که از انزلی به اصفهان آمده بودند و برای ما سنگ تمام گذاشتند.

پرسپولیس نه؛ ما برای مردم انزلی بازی کردیم/ بودجه ملوان به اندازه قرارداد یکی از بازیکنان سپاهان است

بازیکن ملوان در خصوص اینکه گل او باعث صدرنشینی پرسپولیس شده و به نوعی معادلات قهرمانی را عوض کرده هم گفت: من اصلا به این مسائل فکر نمی کنم و برای من فرقی ندارد کدام تیم قهرمان شود. پرسپولیس، استقلال و سپاهان تیم های بزرگی هستند و امیدوارم هر تیمی که شایسته تر است قهرمان شود. ما فقط به عشق ملوان و مردم انزلی بازی کردیم و کاری به سایر تیم ها نداریم.

ملوان تیمی ریشه دار و با اصالت است و مردم انزلی از ما انتظار دارند که بهترین نتایج را بگیریم. خیلی از بازیکنان تیم ما برای اولین بار در این فصل در لیگ برتر بازی کردند و مطمئن باشید اگر کمی باتجربه تر بودیم ، الان ملوان در بین ۸ تیم اول لیگ قرار داشت. هم اشتباهات داوری در چند بازی اذیتمان کرد و هم در چند دیدار واقعا بدشانس بودیم. با این حال فکر می کنم نتایج بدی نگرفتیم و باید به مجموعه ملوان تبریک گفت.

فداکار همچنین در خصوص قطعی شدن ماندن ملوان هم گفت: بله فکر می کنم ماندن ما قطعی شده و از این بابت خیلی خوشحالم. ما تیم پرهزینه ای نیستیم و از جایی هم حمایت نمی شویم. فکر می کنم کل تیم ما با ۵۰ میلیارد بسته شده که به اندازه قرارداد یکی از بازیکنان سپاهان است. با این حال سعی کردیم با تمام وجود بازی کنیم تا دل مردم انزلی شاد شود. باید از مازیار زارع و پژمان نوری هم خیلی تشکر کنم که واقعا با سختی زیادی این تیم را جمع کردند و در لیگ برتر نگه داشتند.  

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها