۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
آشتیانی دلیل باخت استقلال را فاش کرد
بازدید:۱۶۹۸
صدآنلاین| بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با تجربه بالای خود و آنالیز خوب گل محمدی توانست بازی دربی را پیروز شود.
کد خبر : ۱۲۷۶۷

اردلان آشتیانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم استقلال اظهار کرد: نیمه اول بازی، تیم استقلال با همان روش همیشگی خود پرس از جلو بازی کرد و پرسپولیسی‌ها هم بازیسازی را از عقب زمین انجام می‌دادند. بازی مستقیم باعث شده بود که تیم‌ها خلق موقعیت نداشته باشند و بازی فیزیکی و رو به هوا را شاهد بودیم.

او ادامه داد: نوع بازیسازی پرسپولیس باعث شده بود که هافبک‌های استقلال از جریان بازی انداخته شوند. در ابتدای نیمه دوم گل محمدی تعویض خوبی انجام داد و امیری در موقعیت خوبی  به پای سیلوا رفت و  توپ به ترابی رسید و او با پاس خود عیسی آل کثیر را با دروازه بان استقلال تک به تک کرد و گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند. تیم پرسپولیس با تجربه خود توانست یک خط عقب‌تر برود و مانع بازیسازی قایدی و محبی شد و این ۲ بازیکن مجبور بودند به عقب بیایند تا توپ بهشان برسد. در مجموع پرسپولیس با تجربه بالای خود و تعویض طلایی و آنالیز خوب گل محمدی توانست بازی دربی را پیروز شود.

آشتیانی درباره تعویض طلایی گل محمدی و گلزنی عیسی آل کثیر در بازی دربی گفت: به هر حال گل محمدی ۱۰ دربی حضور دارد و از تجربه بالایی برخوردار است. او از این بازی می‌دانست چه می‌خواهد و با حساب و کتاب تیم خود را چیده بود و پرسپولیسی‌ها بعد از زدن گل بازی را کنترل کردند و به برتری رسیدند. همچنین  بازی فیزیکی در میانه زمین شاهد بودیم و هافبک‌ها از کار انداخته شده بودند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه تیم پرسپولیس با برد دربی شانس زیادی برای قهرمانی دارد، گفت: من چنین اعتقادی ندارم که تیم برنده دربی ۹۰ درصد شانس قهرمانی دارد و فقط این برد به پرسپولیس در مسیر قهرمانی کمک می‌کند. تیم سپاهان بازی‌های راحتی دارد و اگر ۴ بازی خود را ببرد قهرمان می‌شود.

او درباره اینکه ستاره بازی در دربی سرخابی‌ها چه بازیکنی بود، بیان کرد: با وجود اینکه عیسی آل کثیر چند دقیقه بعد از ورودش به زمین مسابقه گل زد و تعویض طلایی گل محمدی بود، اما بعد از آن در جریان بازی نبود. به نظرم  وحید امیری خیلی بیشتر از سایر بازیکنان توپ گرفت و او ستاره بازی دربی بود.  

آشتیانی درباره بازی تیم سپاهان برابر تیم ملوان بیان کرد: به نظرم سپاهان روی کاغذ شانس زیادی برای بردن ملوان دارد و این بازی هم در خانه اش است و می‌تواند ۳ امتیاز این بازی را بگیرد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها