آخرین اخبار
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
بازدید:۳۹۱
صدآنلاین| مدافع ملی‌پوش ایرانی الاهلی قطر اکنون جایش در دربی پیش‌رو کاملا خالی به نظر می‌رسد.
کد خبر : ۱۲۶۳۲

به گزارش صدآنلاین، این تصویری از دربی 95 است؛ حسین کنعانی زادگان با پیراهن شماره 6 توانست در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش در نهایت برتری یک گله تیمش جشن بگیرد. دیداری که البته با حواشی و درگیری نیز همراه بود.

تصویر فوق لحظاتی بعد از خطای شدید مدافع استقلال روی میلاد سرلک رقم خورد. تکل خشنی که شماره 10 پرسپولیس را سرنگون کرد و کنعانی زادگان به هواخواهی هم‌تیمی خود پا به ماجرای جنجالی آن گذاشت. این درگیری به حدی شدت گرفت که در ادامه پای نیمکت دو تیم و بازیکنان حاضر در آن را نیز به میان کشید و در نهایت این فرشاد فرجی بود که با اخراج مواجه شد.

کنعانی زادگان که پیش از این دربی با مصدومیت شدیدی مواجه بود و پارگی رباط مچ مواجه بود و حتی شایعات مربوط به غیبت احتمالی او در این بازی شکل گرفته بود اما با حضور در این جدال، توانست نمایش دفاعی قابل توجهی به خود اختصاص دهد و در نهایت یک کلین شیت طلایی را به نام خودشان ثبت کرده و برد بزرگی را به دست بیاورند.

مدافع ملی‌پوش اسبق پرسپولیس اکنون در الاهلی قطر کار را دنبال می‌کند و از جمله بازیکنانی بود که برای هر دربی لازم است. بازیکنی با اعتمادبنفس ویژه و تعصب خاصی که برای برتری تیمش با بالاترین توان می‌جنگید. او با چهره جنگجوی خود در محافظت از هم‌تیمی‌اش یک قاب ویژه را ثبت کرده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها