۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
بازدید:۷۱۲
صدآنلاین| ثبت سه گل یا بیشتر برابر استقلال یک اتفاق ویژه محسوب می‌شود که اکنون در جدال پیش‌رو مدافع گرجستانی شانس شکل دادن آن را پیش‌رو خواهد داشت.
کد خبر : ۱۲۶۱۸

گولسیانی در جذاب‌ترین موقعیت مقابل استقلال

مدافع گرجستانی پرسپولیس با اعتماد ویژه کادرفنی به عنوان پنالتی زن اول این تیم بعد از جدایی یورگن لوکادیا حاضر شده و توانسته عملکرد مثبتی نیز از خود به جا بگذارد.

گولسیانی در بازی رفت مقابل استقلال موفق شد با دبل گلزنی خود این تیم را از شکست در دربی نجات دهد و اکنون اما شانس بزرگی پیش روی خود می‌بیند. ثبت بیش از دو گل در یک فصل اتفاقی نیست که هر بازیکنی مقابل استقلال و پرسپولیس موفق به ثبت آن شود. اما گولسیانی با دو گلی که در بازی رفت به ثمر رساند، در صورتی که در جریان بازی و یا پنالتی احتمالی آن را بار دیگر تکرار کند، یک اتفاق ویژه و حتی تاریخی را مقابل نام خود ثبت خواهد کرد و جزو بازیکنانی لقب خواهد گرفت که طی یک فصل بیش از دو بار دروازه آبی‎‌ها را گشوده است.

مدافع گرجستانی پرسپولیس که سابقه چند فصل حضور در لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد، پیش از این با پیراهن نساجی و سپاهان نیز موفق به گلزنی برابر استقلال شده بود تا اکنون به عنوان گربه سیاه آبی‌ها شناخته شود و باید دید در بازی امروز چه نمایشی مقابل حریف به جا خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها