آخرین اخبار
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
پس از ماه ها هشدار نیروی دریایی ارتش در تنگه هرمز با امریکا درگیر شد + جزییات
بازدید:۹۴۳
صد آنلاین | امیر دریادار ایرانی گفت:زیردریایی اتمی فلوریدا آمریکا که به‌روزترین زیردریایی آمریکاست، در حال عبور از تنگه هرمز بود و قصد داشت بدون اینکه رصد شود، از تنگه عبور کند.
کد خبر : ۱۲۳۵۷

به گزارش صد آنلاین ، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره جزئیات هشدار زیردریایی ارتش به زیردریایی اتمی آمریکا اظهار کرد:زیردریایی اتمی فلوریدا آمریکا که به‌روزترین زیردریایی آمریکاست، با توجه به تجهیزات و توانمندی‌هایی که دارد، در حال عبور از تنگه هرمز بود و قصد داشت بدون اینکه رصد شود، از تنگه عبور کند.

 

وی افزود:زیردریایی تمام ایرانی فاتح با تجهیزات خود عبور زیردریایی آمریکا را به راحتی رصد و با اخطار دادن و استفاده از تاکتیک‌های تعریف شده، زیردریایی آمریکایی را مجبور کرد که به سطح آب بیاید و مسیر تنگه هرمز را روی سطح آب طی کند.

 

دریادار ایرانی ادامه داد:زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمینی ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد.این کار خطرناک زیردریایی آمریکایی را به مراجع بین‌المللی منعکس خواهیم کرد و آن‌ها باید جواب‌گوی این کار خطرناک خود در یک آبراه بین المللی و بسیار حساس که متعلق به تمام کشور های منطقه است باشند.

منبع / باشگاه خبرنگاران جوان

3322

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها