آخرین اخبار
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
خط و نشان پرسپولیسی ها برای لیگ / ستاره پرسپولیس کری خواند
بازدید:۳۶
صد آنلاین | بازیکن پرسپولیس گفت: با وجودی که دروازه‌بان اصلی تیم پرسپولیس در این دیدار حضور نداشت اما دیدیم که این تیم تک تک نفراتش هیچ فرقی با هم ندارند و همه آنها وقتی در زمین راه می‌روند زلزله چند ریشتری راه می‌اندازند.
کد خبر : ۱۲۲۵۷۵

به گزارش صد آنلاین، محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس درباره اوضاع و احوال این روزهای فوتبال به ویژه دو تیم آبی و قرمز پایتخت صحبت‌هایی را مطرح کرد.


مهدوی ابتدا در رابطه با تیم استقلال که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را هم در کارنامه خودش دارد اظهار داشت: همه اهالی فوتبال تیم‌های استقلال و پرسپولیس را دوست دارند. حالا ممکن است یکی از این دو تیم را کمی بیشتر مورد توجه قرار بدهند اما خیلی‌ها مثل خود من که سابقه بازی در استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تیم‌های دیگر کشورم را دارم همچنان نسبت به عملکرد این تیم در لیگ برتر حساس هستیم و دغدغه داریم.

وی افزود: آن‌هایی که صحبت‌های چند هفته پیش من را شنیده و یا دیده باشند می‌دانند که من حرف‌هایی که سرمربی تازه وارد استقلال در نشست خبری زد را یک ماه پیش گفته بودم. گفتم که این تیم شرایط عادی ندارد و بچه‌های استقلال از نظر روحی بیمار هستند. واقعا خوشحالم که موسیمانه نیامده حرف دل ما را زد تا این بچه‌ها هرچه زودتر از شرایط فعلی دور شوند.

مدافع سال‌های گذشته آبی پوشان ادامه داد: باعث تاسف است که اینقدر مدیران باشگاه بچه‌های استقلال را کوچک کردند که آنها هم امروز به این شرایط رسیدند و خودباوری‌شان را از دست داده‌اند. سرمربی استقلال حرف درستی زد و گفت که این تیم باید هرچه زودتر درمان شود. امیدوارم استقلال هرچه زودتر به روزهای اوجش برگردد تا میلیون‌ها طرفدارش از این شرایط خارج شوند.

مهدوی همچنین درباره پیروزی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که پرسپولیس زلزله دوباره به همان تیمی تبدیل شده که با حضورش در زمین زلزله چند ریشتری به راه می‌اندازد. این تیم واقعاً شایسته صدر جدول بود و باید خیلی زودتر از این‌ها به این نقطه می‌رسید.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس در ارتباط با دیدار مقابل شمس آذر قزوین اضافه کرد: شخصیت تیمی در پرسپولیس جا افتاده و این شخصیت که همواره عنوان قهرمانی را در ذات خود به دنبال می‌کشد در وجود تک تک بازیکنان پرسپولیس نهادینه شده است. به نظر من دروازه‌بان دوم پرسپولیس را نباید دروازه‌بان دوم خطاب کرد. در این تیم دفاع دوم، هافبک اول، مهاجم سوم و همه بازیکنان در یک سطح هستند و همه آنها چه در دفاع چپ یا راست و هافبک دفاعی، همه نفراتی هستند که شخصیت دارند و وقتی به میدان می‌آیند مثل نفر اول بازی می‌کنند.

مهدوی تاکید کرد: با اینکه تیم شمس آذر قزوین فوتبال خوب و قدرتمندانه مقابل پرسپولیس ارائه کرد اما دیدیم که بچه‌های پرسپولیس توانستند با ارائه و اجرای تاکتیک‌های مورد نظر سرمربی شان به خواسته خود و هواداران برسند و در نهایت با دو گل برنده شوند. خوشحالم که از جوان‌ترین بازیکنان تا با تجربه‌ترین آنها که وحید امیری باشد قلب‌شان برای پرسپولیس و هواداران می‌تپد و در زمین مسابقه بهترین شرایط خودشان را ارائه می‌دهند. کاملا مطمئنم که پرسپولیس در این فصل هم می‌درخشد و قهرمان می‌شود.

مهدوی در پایان گفت: تنها نقطه نگران کننده در رابطه با مسابقات لیگ نخبگان آسیاست که پرسپولیس هنوز نتوانسته نتایج مورد نظر طرفدارانش را در آنجا بگیرد. مطمئنم این موضوع هم به زودی و در بازی‌های بعدی پرسپولیس به شکل متفاوتی تغییر می‌کند و دوباره این پرسپولیس مثل همان زمانی که به فینال‌های لیگ قهرمانان آسیا رفت این بار به فینال لیگ نخبگان آسیا هم می‌رسد و قهرمان می‌شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها