آخرین اخبار
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
نخست‌وزیر اسرائیل ادعا کرد: حملات به ایران به اهداف خود رسید
بازدید:۳۳۱
صد آنلاین | نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، در اظهاراتی ضمن اذعان به سختی شرایط فعلی، مدعی شد: اسرائیل درگیر جنگی موجودیتی است و بهای سنگینی را متحمل می‌شود. وی در رابطه با حادثه امروز (یکشنبه) در شمال تل‌آویو که منجر به عملیات ضد صهیونیستی شد، اعلام کرد: منتظر نتایج تحقیقات پیرامون حادثه نزدیکی پایگاه گلیلوت هستیم و بر لزوم تعقیب کسانی که قصد کشتن ما را دارند، تاکید داریم.
کد خبر : ۱۲۲۵۶۰

به گزارش صد آنلاین، نتانیاهو خطاب به مردم ایران نیز ادعا کرد: «جنگ ما علیه شما نیست.» وی همچنین در ادامه اظهارات خود و در اشاره به حملات اخیر ادعا کرد: «حمله ما به مواضع ایران دقیق بوده و تمامی اهدافش را محقق کرده است.»

 

 

وی این سخنان را در مراسم گرامیداشت کشته‌شدگان و مجروحان جنگی ایراد کرد و مدعی شد که حملات اسرائیل به توان موشکی و دفاعی ایران آسیب رسانده است. این در حالی است که تحلیل‌گران سیاسی و رسانه‌ای در اسرائیل با تردید به این ادعاها نگاه کرده و معتقدند که سطح این حملات ضعیف‌تر از تهدیدات لفظی نتانیاهو و وزیر جنگ، یوآو گالانت، بوده و هم‌راستا با وعده‌های گذشته نبوده است.

 

 

نتانیاهو همچنین به مسئله اسرای اسرائیلی اشاره کرد و در ادعایی بی‌اساس گفت: «حذف یحیی السنوار می‌تواند به بازگشت گروگان‌های اسرائیلی کمک کند، و ما نباید این فرصت را از دست بدهیم.»

 

او در سالگرد هفتم اکتبر (مصادف با طوفان الاقصی) در سخنانی فرافکنانه ادعا کرد: «اگرچه ضربه‌ای سخت دریافت کردیم، اما همچنان ایستاده‌ایم و در حال بازنویسی تاریخ هستیم. جنگ به ما تحمیل شد، اما ما مقاومت می‌کنیم!»

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها