آخرین اخبار
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
وضعیت آب‌وهوای و احتمال تعطیلی مدارس در روز دوشنبه
بازدید:۱۸۲
صد آنلاین | والدین دانش‌آموزان فارس در پی نگرانی‌های ناشی از وضعیت آب‌وهوا و شرایط امنیتی می‌خواهند بدانند که آیا فردا دوشنبه، ۷ آبان‌ماه، مدارس این استان تعطیل خواهد شد یا خیر.
کد خبر : ۱۲۲۵۵۹

به گزارش صد آنلاین، براساس آخرین اطلاعات اعلام‌شده، احتمال تعطیلی مدارس در فارس برای فردا اندک است و تاکنون هیچ تأییدیه رسمی در این مورد وجود ندارد. گزارش‌ها در فضای مجازی پیرامون تعطیلی مدارس نیز تاکنون تکذیب شده است، اما در صورت اعلام هرگونه تغییر، این خبر بلافاصله به‌روز خواهد شد.

 

 

طبق گزارش اداره هواشناسی فارس، امروز، ۶ آبان‌ماه، در برخی مناطق شمالی استان شاهد بارش رگبارهای پراکنده خواهیم بود و در نیمه شرقی استان هم انتظار می‌رود بعدازظهر وزش باد افزایش یابد.

 

 

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه، ۷ تا ۹ آبان‌ماه، استان فارس جوی آرام و آسمانی صاف خواهد داشت. همچنین صبح دوشنبه و سه‌شنبه در مناطق سردسیر شمالی استان فارس کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

 

 

برای هوای شیراز نیز امروز نیمه‌ابری با وزش باد در بعدازظهر و آسمانی صاف در شب پیش‌بینی شده است. از دوشنبه تا چهارشنبه، آسمان شیراز صاف و گاهی با وزش باد خواهد بود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها