آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
حملات موشکی حزب‌الله به ۱۱ هدف صهیونیستی | اسرائیل در وضعیت هشدار
بازدید:۳۰۵
صد آنلاین | حزب‌الله لبنان امروز با حملات موشکی به مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین، بار دیگر قدرت خود را به نمایش گذاشت. برای روشن شدن موضوع ادامه خبر را بخوانید.
کد خبر : ۱۲۲۳۷۵

به گزارش صد آنلاین،حزب‌الله لبنان امروز با شدت بیشتری به حملات موشکی خود به مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی ادامه داد. این حملات شامل هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی و تجمعات نیروهای اسرائیلی بود و نگرانی‌ها را نسبت به تشدید درگیری‌ها در منطقه افزایش داده است.

 


نیرو‌های جنبش حزب‌الله لبنان بعدازظهر امروز شنبه حملات خود را به مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین واقع در شمال فلسطین اشغالی را از سر گرفتند.

 


نیرو‌های حزب‌الله ساعتی پیش پایگاه «شراگا» (واقع در شمال شهر عکا) را هدف حملات موشکی قرار دادند.

 


نیرو‌های مقاومت لبنان همچنین محل تجمع نظامیان صهیونیستی در پایگاه «ایلیت» و مقر آنان در شرق شهرک «مرکبا» را با موشک هدف قرار دادند.

 


نیرو‌های مقاومت همچنین شهرک‌های صهیونیستی «یسود همعلاه»، «شار یشوف»، پادگان «سنیر» و مقر‌های نظامی «معالیه گولانی»، «حبوشیت» و «جل العلام» را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

 


رزمندگان حزب‌الله در ادامه حملات خود، شهرک‌های «گعتون»، «متسوفا» و تجمع نظامیان صهیونیستی در شهرک «شلومی» را موشک باران کردند.

 


ادامه حملات حزب‌الله نیز به محل تجمع نظامیان صهیونیستی در منطقه «المشیرفه» واقع در «رأس الناقوره» و پایگاه «میشار» (مقر اصلی جاسوسی منطقه شمالی ارتش اسرائیل در صفد) را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

 

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها