آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
فوری/ ستاد کل نیروهای مسلح اطلاعیه صادر کرد
بازدید:۵۱۰
اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح درباره تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی
کد خبر : ۱۲۲۳۷۰

به گزارش صد آنلاین، به اطلاع ملت شریف و غیور ایران اسلامی می‌رساند که در بامداد امروز، شنبه ۵ آبان، هواپیماهای رژیم صهیونیستی در یک اقدام آشکار و مغایر با قوانین بین‌المللی، با استفاده از فضای تحت کنترل ارتش تروریستی آمریکا در عراق، تعدادی موشک دوربرد به سمت رادارهای مرزی در استان‌های ایلام، خوزستان و اطراف تهران پرتاب کردند.

 

 

این حمله، با واکنش به موقع پدافند هوایی کشور، خسارت محدودی را به همراه داشت و چند سامانه راداری آسیب دیدند که برخی از آن‌ها به سرعت ترمیم شدند و بقیه در حال تعمیر هستند.

 

 

در این اقدام غیرقانونی، پدافند هوایی ایران موفق به رهگیری و ردگیری تعدادی از موشک‌ها شد و از ورود هواپیماهای دشمن به حریم هوایی کشور جلوگیری کرد.

 

 

جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید بر حق پاسخ قانونی و مشروع خود در زمان مناسب، بر لزوم برقراری آتش‌بس پایدار در غزه و لبنان تأکید دارد تا از کشتار مردم بی‌پناه جلوگیری شود.

 

 

به دولت تروریست‌پرور آمریکا که نقش کلیدی در حمایت از رژیم صهیونیستی دارد، هشدار داده می‌شود که برای جلوگیری از گسترش درگیری‌ها و کشتار مردم بی‌گناه، این رژیم نامشروع را مهار کند و از باتلاقی که خود ایجاد کرده، خارج شود.

 

 

از مردم شریف ایران، رسانه‌ها و کارشناسان تقاضا می‌شود به شایعات و روایت‌های غیرمعتبر توجه نکنند و اخبار صحیح را از منابع رسمی و رسانه ملی پیگیری نمایند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها