آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
همبستگی غیرمنتظره اردوغان با ایران علیه اسرائیل | پیام تند رئیس‌جمهور ترکیه به غرب
بازدید:۶۵۹
صد آنلاین | رئیس‌جمهور ترکیه با ابراز همبستگی با ایران در برابر حمله اسرائیل، خواستار جلوگیری از گسترش درگیری‌های منطقه‌ای شد. برای روشن شدن موضوع ادامه خبر را بخوانید.
کد خبر : ۱۲۲۳۶۱

به گزارش صد آنلاین،پس از حمله اسرائیل به مراکز نظامی ایران و واکنش سریع پدافند هوایی این کشور، رئیس‌جمهور ترکیه با ابراز همبستگی کامل با ایران، اسرائیل و حامیان غربی‌اش را به تلاش برای برانگیختن درگیری‌های منطقه‌ای متهم کرد. اردوغان تاکید کرد که این نقشه‌ها با شکست مواجه خواهند شد و از کشورهای منطقه خواست تا در برابر این تهدیدات هوشیار باشند.

 

 

این اظهارات در حالی بیان شده که ایران نیز در بیانیه‌ای رسمی به مقابله موفقیت‌آمیز پدافند هوایی خود با این حمله اشاره کرده است.

 


«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه با ایران به دلیل حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به مواضع نظامی ایران، اعلام همبستگی کرد.

 


رئیس‌جمهور ترکیه همچنین گفت رژیم صهیونیستی با حمایت غرب در تلاش است تا درگیری منطقه‌ای را شعله‌ور کند.

 


اردوغان گفت: مهم است که در تله اسرائیل و حامیان آن نیفتیم. رویکرد اسرائیل قطعا شکست خواهد خورد و اسرائیل به هیچ چیزی نخواهد رسید.

 


قرارگاه پدافند هوایی ایران بامداد روز شنبه در یک اطلاعیه تصریح کرد که با وجود هشدار‌های قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده است.

 

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها