آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
افشای مشخصات دوربین گلکسی A۵۶ | سامسونگ بعد از ۵ سال، حسگر سلفی را بهبود می‌بخشد
بازدید:۳۲
صد آنلاین | گلکسی A۵۶ به همان دوربین‌های اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین فوق عریض و ماکرو مجهز خواهد بود، اما ارتقاء دوربین سلفی خبرساز شده است. آیا این تغییرات کافی خواهد بود؟ برای روشن شدن موضوع ادامه خبر را بخوانید.
کد خبر : ۱۲۲۳۵۶

به گزارش صد آنلاین،با نزدیک شدن به رونمایی گلکسی A56، شایعات و اطلاعات جدیدی در مورد مشخصات این گوشی منتشر شده است. به‌تازگی مشخصات دوربین این میان‌رده فاش شده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد در دوربین سلفی تغییراتی ایجاد کند. بهبود کیفیت عکاسی سلفی می‌تواند جذابیت بیشتری برای کاربران به همراه داشته باشد.

 


زمان نسبتاً زیادی تا رونمایی گلکسی A56 باقی مانده است و شایعات زیادی پیرامون این گوشی منتشر شده است. اکنون مشخصات دوربین این گوشی فاش شده‌اند. به‌گزارش گلکسی‌کلاب، میان‌رده‌ی آینده‌ی کره‌ای‌ها مانند گلکسی A55 و گلکسی A54 از همان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دو دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

 


شاید بهبود پیدا نکردن دوربین‌های پشتی یا اضافه نشدن دوربین تله‌فوتو کاربران را از هرگونه تغییری ناامید کند؛ اما ظاهراً سامسونگ پس از ۵ سال ماژول سلفی را ارتقا خواهد داد و به‌جای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی، از یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

 


گفته می‌شود این حسگر از سری گلکسی S به گلکسی A56 راه پیدا خواهد کرد. چنین چیزی یعنی به‌احتمال زیاد شاهد افزایش محسوس کیفیت عکس‌های سلفی خواهیم بود. سامسونگ از زمان گلکسی A51 در طیف وسیعی از گوشی‌های میان‌رده و حتی سری FE از یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی یکسان (IMX616 سونی) استفاده می‌کرد.

 


باتوجه به پشتیبانی نرم‌افزاری ۶ ساله‌ی گلکسی A16، به‌احتمال زیاد گوشی سامسونگ مدل گلکسی A56 هم تا همین اندازه به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد.

 


اطلاعات دقیقی از قیمت گوشی مذکور در دسترس نیست و ممکن است این محصول در مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳ و فروردین ۱۴۰۴) رونمایی شود.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها