آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
وان‌پلاس ۱۳ در آبان به بازار می‌آید | رونمایی وان‌پلاس ۱۳ با نمایشگر هوشمند و ۲K
بازدید:۴۵
صد آنلاین | وان‌پلاس ۱۳ با نمایشگری منحصر به‌فرد و محافظت پیشرفته از چشم وارد میدان رقابت شده است. فناوری‌های جدید این گوشی، تجربه‌ای خاص در نمایشگرها ارائه می‌کند. برای روشن شدن موضوع ادامه خبر را بخوانید.
کد خبر : ۱۲۲۳۴۷

به گزارش صد آنلاین،وان‌پلاس در جدیدترین محصول خود، وان‌پلاس ۱۳، با معرفی نمایشگری مجهز به فناوری‌های پیشرفته، گام بلندی در حوزه مراقبت از چشم و کیفیت بصری برداشته است. این دستگاه علاوه بر ارائه کیفیت نمایشگر 2K، از فناوری‌هایی نظیر Bright Eyes Eye Protection 2.0 بهره می‌برد که با ارائه گواهینامه‌های معتبر از سازمان‌های جهانی، سلامت چشم کاربر را در اولویت قرار می‌دهد. استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ الیت و رم LPDDR5X تا ظرفیت ۲۴ گیگابایت نیز قدرت پردازشی چشمگیری برای کاربران فراهم می‌کند.

 

 

وان‌پلاس ۱۳ در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان ۱۴۰۳) در چین رونمایی خواهد شد. وان‌پلاس به‌تدریج جزئیات کلیدی پرچمدار بعدی خود را فاش کرده است و اکنون شاهد انتشار برخی از ویژگی‌های نمایشگر فوق‌العاده‌ی آن هستیم.

مشخصات نمایشگر وان پلاس ۱۳

 

براساس تیزرهای وان‌پلاس، نمایشگر 2K جدید وان‌پلاس ۱۳ کیفیت بصری استثنایی‌ای ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش این دستگاه از فناوری لمس با دستکش پشتیبانی می‌کند و تکنولوژی Rain Touch 2.0 نیز استفاده‌ی روان از آن در شرایط مرطوب را تضمین می‌کند. علاوه‌براین، فناوری Lingxi Game Touch عملکرد نمایشگر را هنگام اجرای بازی‌ها بهبود می‌بخشد.

 

 

وان‌پلاس ۱۳ برای اولویت دادن به سلامت چشم، از فناوری Bright Eyes Eye Protection 2.0 پشتیبانی می‌کند؛ تکنولوژی جالبی که قابلیت‌های پیشرفته‌ای برای محافظت از چشم ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین اولین گواهینامه‌ی محافظت هوشمند چشم 2K TUV Rheinland 4.0 را در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند دریافت کرده است.

 

مشخصات نمایشگر وان پلاس ۱۳

نمایشگر وان‌پلاس ۱۳ گواهی سازمان‌های متعددی ازجمله دالبی ویژن، DisplayMate A++، MATURE، DR Vivid، DR10+ و TUV Rheinland را دارد. صفحه‌نمایش مذکور با استفاده از خط تولید علمی اختصاصی وان‌پلاس تولید می‌شود که کیفیت استثنایی را با تمرکز بر عواملی مانند محیط بدون گردوغبار، جذب ضربه، پردازش پیکسل و دقت رنگ تضمین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار وان‌پلاس ۱۳ می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ الیت، رم LPDDR5X با ظرفیت حداکثر ۲۴ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 تا یک ترابایت اشاره کرد.

 

 

گوشی وان پلاس همچنین از نسل دوم سیستم خنک‌کننده‌ی Tiangong Cooling System Pro، موتور Tidal، موتور Aurora، موتور گرافیکی مستقل E-Sports و شتاب‌دهنده‌ی هوش مصنوعی بهره می‌برد و در بنچمارک آنتوتو امتیاز خیره‌کننده‌ی ۳٬۰۹۴٬۴۴۷ را کسب کرده است. وان‌پلاس ۱۳ از دوربین سه‌گانه در پشت بهره خواهد برد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. این محصول به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۵ و در سه رنگ سفید، آبی و مشکی عرضه خواهد شد. البته قیمت گوشی مذکور هنوز مشخص نیست.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها