آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت | قدرت بی‌نهایت در دستان شما
بازدید:۴۲
صد آنلاین | شیائومی با عرضه گوشی‌های شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو و به‌کارگیری لنزهای لایکا و هوش مصنوعی، کیفیت عکاسی خود را به سطحی بالاتر برده است. برای روشن شدن موضوع ادامه خبر را بخوانید.
کد خبر : ۱۲۲۳۴۴

به گزارش صد آنلاین،شیائومی با رونمایی از تصاویر اولیه سری پرچمدار شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو نشان داد که بهبودهای قابل توجهی در کیفیت عکاسی این گوشی‌ها ایجاد شده است. ترکیب لنزهای لایکا و پردازشگر هوش مصنوعی جدید AISP 2.0 در این گوشی‌ها، علاوه بر بهبود چشمگیر سرعت پردازش، کیفیت عکاسی در نور کم و شرایط مختلف نوری را به سطح جدیدی ارتقا داده است. قدرت‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ الیت و ارتقای ظرفیت باتری نیز این گوشی‌ها را به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در بازار موبایل تبدیل کرده است.

 


شیائومی نخستین نمونه‌تصاویر گوشی‌های پرچمدار شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو را منتشر کرد. شیائومی ادعا می‌کند سیستم AISP 2.0 را با لنزهای Leica ادغام کرده و الگوریتم پردازش تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی، پردازش تصاویر را ۸۲ درصد سرعت بخشیده است.

 


بزرگنمایی دوربین تله‌فوتو شیائومی ۱۵ پرو از ۳٫۲ برابر به ۵ برابر ارتقا یافته است. نمونه‌عکس‌های گرفته‌شده با این دوربین در شرایط نوری مختلف، جزئیات غنی و رنگ‌های زنده‌ای را نشان می‌دهند. حتی در عکس‌های گرفته‌شده در نور کم، میزان نویز به حداقل رسیده و تصاویر با وضوح بسیار خوبی همراه هستند.

 


عکس‌های دوربین اصلی شیائومی ۱۵ پرو نیز با کیفیت بالایی همراه هستند. البته برای صحت‌سنجی ادعاهای شیائومی باید تا زمان عرضه‌ی گوشی و بررسی مستقل منتظر بمانیم.

 


مدل پایه‌ی شیائومی ۱۵ به دوربین تله‌فوتو با بزرگنمایی اپتیکال ۳٫۲ برابر مجهز است که با استفاده از تکنیک کراپ دیجیتال و رسیدن به بزرگنمایی ۵ برابری (معادل فاصله‌ی کانونی ۱۲۰ میلی‌متر)، همچنان می‌توان به جزئیات قابل قبولی همراه با رنگ‌های زنده دست یافت. در بزرگنمایی ۲ تا ۳ برابر (معادل فاصله‌ی کانونی ۶۰ میلی‌متر) نیز تصاویر با جزئیات مناسب و نویز بسیار کمی همراه هستند.

 


هر دو مدل شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند. از سایر مشخصات احتمالی شیائومی ۱۵ پرو می‌توان به باتری ۶۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با ادعای ۳۸ درصد شارژدهی بیشتر نسبت‌ به نسل قبل اشاره کرد. ظرفیت باتری مدل عادی مشخص نیست؛ اما گفته می‌شود ۲۳ درصد شارژدهی بیشتری خواهد داشت.

 


قدرت‌بخش هر دو پرچمدار جدید شیائومی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ الیت خواهد بود. فعلاً قیمت گوشی های جدید شیائومی را نمی‌دانیم.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها