آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵
مرد تهرانی قربانی فالگیر شد
بازدید:۵۹
صد آنلاین | چند‌ماه پس از ناپدیدشدن عجیب مرد جوانی در تهران پلیس به سرنخ‌هایی دست یافته که از یک توطئه مرگبار حکایت دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد پشت‌پرده این ماجرا 2مرد و همسر مرد ناپدیدشده حضور دارند و مرد ناپدیدشده قربانی نسخه مرگباری شده که 2 برادر رمال برای موفقیت همسر او نوشته‌اند.
کد خبر : ۱۲۲۳۲۳

به گزارش صد آنلاین،  چند‌ماه پس از ناپدیدشدن عجیب مرد جوانی در تهران پلیس به سرنخ‌هایی دست یافته که از یک توطئه مرگبار حکایت دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد پشت‌پرده این ماجرا 2مرد و همسر مرد ناپدیدشده حضور دارند و مرد ناپدیدشده قربانی نسخه مرگباری شده که 2 برادر رمال برای موفقیت همسر او نوشته‌اند.

 

 

 

 

اوایل فروردین امسال خانواده مردی به نام میثم به اداره پلیس رفتند و خبر از ناپدیدشدن او دادند. آنها می‌گفتند که میثم در زمینه خریدوفروش کالا و ماشین فعالیت می‌‌کرده  اما آخرین بار که برای انجام یک معامله کاری از خانه‌اش واقع در شمال غرب پایتخت خارج شده، دیگر برنگشته‌است. هرچند خانواده این مرد همه‌جا را به‌دنبال  او گشته بودند و سرنخی از میثم به‌دست نیاورده بودند. تیمی از مأموران پلیس آگاهی تهران زیرنظر بازپرس جنایی، تحقیقات برای یافتن مرد گمشده را آغاز کردند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که میثم با هیچ‌کس خصومتی نداشته؛ اما به‌نظر می‌رسید که اخیرا با همسرش دچار اختلافات شدیدی شده بوده‌است؛ و هرچند همسر این مرد مدعی بود که با همسرش اختلاف جدی نداشته و خودش نیز از ناپدیدشدن شوهرش به‌شدت نگران است، اما تیم جنایی پس از ماه‌ها تحقیقات گسترده متوجه شد که اختلاف میثم با همسرش کاملا جدی بوده‌است؛ طوری که آنها مدام با هم مشاجره و درگیری داشته‌اند و همسایه‌ها چندین مرتبه شاهد درگیری این زوج بوده‌اند.

 

 

 

 

همچنین معلوم شد که زن جوان که وضع مالی خوبی داشت، قصد جدایی از میثم را داشته است. هرچه تحقیقات پلیس بیشتر می‌شد، فرضیه دست‌داشتن همسر میثم در ناپدیدشدن او محکم‌تر می‌شد. در این شرایط بود که بازپرس جنایی بعد از گذشت 7‌ماه از ناپدیدشدن مرد جوان، دستور بازداشت همسر وی را صادر کرد. زن جوان اما همچنان مدعی بود که با شوهرش اختلافی نداشته‌است و می‌گفت که از سرنوشت میثم بی‌خبر است. در ادامه تحقیقات مشخص شد که همسر میثم با 2برادر رمال در ارتباط بوده و بارها نزد آنها رفته‌است. بررسی‌ها حکایت از آن داشت که این زن چند سال قبل قصد داشته در انتخابات مجلس شرکت کند و برای موفق‌شدن و به‌دست‌آوردن رأی دست‌به‌دامان 2برادر رمال شده‌است؛ اما ظاهرا زن جوان با یک مانع بزرگ روبه‌رو بوده؛ همسرش میثم که هیچ اعتقادی به رمالی و خرافات نداشت و به همین دلیل با همسرش دچار مشکل شده بود.

 

 

 

 

2برادر رمال با دستور بازپرس جنایی بازداشت شدند و در بازجویی‌ها اسرار مهمی را فاش کردند. یکی از این 2برادر گفت: همسر میثم چند سال قبل سراغ ما آمد و خواست کاری کنیم که او بتواند در انتخابات مجلس موفق شود. او پول خوبی بابت این کار داد و ما هم برایش طلسمی تهیه کردیم؛ اما موفق نشد. وقتی دوباره نزد ما آمد  به او گفتیم که مشکل اصلی شوهرش است. ما احساس می‌کردیم که شوهرش او را طلسم کرده‌است. برای باطل‌کردن طلسم از زن پول گرفتیم اما با اینکه چندین نسخه نوشتیم، جواب نداد و طلسم باطل نشد. برای همین به او گفتیم که باید شوهرش از بین برود تا شرایط بهتر شود. مینا چندمیلیارد تومان به ما پول داد و خواست شوهرش را به قتل برسانیم. ما بخشی از پول را گرفتیم  اما ترسیدیم و نتوانستیم نقشه جنایت را اجرا کنیم و به زن گفتیم چون ما نسخه را نوشته‌ایم، نمی‌توانیم خودمان باعث مرگ شوهرش شویم و او باید یک آدمکش دیگر پیدا کند. پس از آن شنیدیم که مینا برای باطل‌کردن این سحر و جادوی سیاه، یک آدمکش دیگر اجیر کرده تا جان شوهرش را بگیرد. با اعتراف این 2برادر رمال، مأموران به سراغ زن جوان رفتند  اما او منکر نقش‌داشتن در قتل شوهرش شد. بااین‌حال سرنخ‌ها و شواهدی به‌دست آمده‌است که نشان می‌دهد این زن پس از شنیدن حرف‌های برادران رمال به سراغ یک آدمکش اجاره‌ای رفته است و او به دستور زن جوان، جان شوهر وی را گرفته‌است. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد تا حقایق پنهان، آشکار شود. 

حادثه 24

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها