آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
نظافتچی که سارق از آب در اومد
بازدید:۲۴۲
صد آنلاین | نظافتچی سارق طلا منازل در دام ماموران پلیس افتاد.
کد خبر : ۱۲۲۲۸۶

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ "محمد افشار" سرکلانتر دوم  پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت شهروندی مبنی بر به سرقت رفتن طلا و زیورآلات از منزل وی، تیم عملیات  کلانتری 118 ستارخان پیگیری موضوع را بر عهده گرفت.

 

 

 

وی افزود: ماموران کلانتری در محل سرقت حاضر و دریافتند که هیچگونه آثار تخریبی به جهت ورود به منزل وجود ندارد و با بررسی دوربین های مدار بسته و استفاده از شیوه های پلیسی، موفق به شناسایی هویت سارق شده و طی تحقیقات مشخص گردید که متهم به عنوان نظافتچی به منزل شاکی رفت و آمد داشته که طی هماهنگی های قضائی، ماموران به مخفیگاه متهم اعزام شده و طی یک عملیات ضربتی او را دستگیر نمودند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از منزل شاکی اعتراف نموده و اظهار داشت که در زمانی که برای انجام نظافت به منزل شاکی مراجعه نموده و با توجه به اطلاع از محل نگهداری طلا و جواهرات، آن ها را به سرقت برده است.

سرهنگ افشار با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال به سرقت رفته حدود 3 میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: متهم در پی جوئی های انتظامی گفت: اموال مسروقه را به مالخر فروخته است.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: دستگیری  مالخر در دستور کار پلیس قرار دارد و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رکنا

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها