آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
متخلفان صید و شکار در چنگ قانون
بازدید:۲۶
صد آنلاین | رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از دستگیری ۳ متخلف صید و شکار در کاشان به همراه لاشه و ادوات شکار خبر داد.
کد خبر : ۱۲۲۲۸۰
 

به گزارش صد آنلاین، الهیار دولتخواه از شناسایی و دستگیری شکارچیان غیرمجاز میش وحشی توسط یگان حفاظت محیط زیست کاشان با همکاری نیروی انتظامی شهر قمصر خبر داد و اظهار داشت: محیط‌بانان در حین گشت و کنترل منطقه و پس از تعقیب و مراقبت این متخلفان را دستگیر کردند.

 

 

 

 

وی ضمن تشکر از عوامل انتظامی شهر قمصر  در شناسایی موفق و دستگیری سه نفر از متخلفین شکار و صید افزود: پس از دستگیری متخلفین در بازرسی‌های اولیه در این پرونده لاشه یک راس میش وحشی و یک قبضه اسلحه گلوله‌زنی در ید غیر شناسایی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان از شناسایی و ضبط دوربین چشمی، کوله‌پشتی آغشته به خون تازه شکار و ادوات دیگر شکار و صید خبر داد و خاطرنشان کرد: پرونده متخلفین جهت پیگرد قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان کاشان شد.

وی از تعاملات و همکاری‌های شایسته عوامل انتظامی بخش قمصر با نیروهای یگان اداره حفاظت محیط زیست به صورت ویژه  قدردانی و کرد و گفت: این تعاملات در کاهش جرائم به ویژه حوزه مبارزه با فعالیت شکارچیان غیرمجاز می‌تواند بسیار اثر بخش باشد.

 

دولتخواه با بیان اینکه عوامل حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان از مناطق حفاظت‌ شده و گونه‌های موجود به صورت مستمر حفاظت می‌کنند، تصریح کرد: با شکارچیان و متخلفان صید و شکار برابر قانون برخورد می‌شود و در این زمینه هیچ مماشات وجود ندارد.

تسنیم

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها