آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
اعطای وام فرزندآوری به دانشجویان علوم پزشکی
بازدید:۷۵
صد آنلاین | معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از اعطای ۳ میلیارد ریال وام فرزندآوری به دانشجویان واجد شرایط در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خبر داد.
کد خبر : ۱۲۲۲۵۳

به گزارش صد آنلاین، دکتر حمید رئیسی با اشاره به این خبر بیان کرد که صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و همچنین منویات مقام معظم رهبری، از ابتدای سال ۱۴۰۳ به‌طور مستمر و بدون وقفه، همه وام‌های ودیعه مسکن، ازدواج و فرزندآوری را بدون هیچ‌گونه محدودیتی به دانشجویان اعطا کرده است. این وام‌ها حداکثر یک هفته پس از دریافت اسناد از دانشگاه و بررسی‌های قانونی به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

 

 

ادامه حمایت‌ها تا پایان سال

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تصریح کرد: این حمایت‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم اقدامات مؤثری در زمینه ازدواج دانشجویان و فرهیختگان انجام دهیم و در سال‌های آینده شاهد تولد فرزندان این عزیزان باشیم.

 

 

آمار وام‌های ازدواج

دکتر رئیسی همچنین خاطرنشان کرد که از ابتدای سال جاری، ۳۶۲ فقره وام ازدواج به دانشجویان واجد شرایط اعطا شده است و مجموع مبلغ پرداختی در این زمینه به ۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رسیده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها