آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
گاریدو و گل محمدی برای صدرنشینی پرسپولیس دست به کار شدند
بازدید:۲۴۰
صد آنلاین | پرسپولیس در صورت پیروزی بر شمس آذر و شکست سپاهان مقابل فولاد به صدر جدول خواهد رسید.
کد خبر : ۱۲۲۲۴۷

به گزارش صد آنلاین،  پرسپولیس تا به این جای کار و با کسب ۴ پیروزی و ۲ تساوی از ۶ بازی قبلی خود صاحب ۱۴ امتیاز و در رتبه سوم جدول قرار دارد. این در حالی است که تیم سپاهان با یک بازی بیشتر ۱۶ امتیازی است و صدر جدول را به خود اختصاص داده است.


بر همین اساس پرسپولیس برای رسیدن به سپاهان و تصاحب صدر جدول نه تنها نیار به پیروزی در بازی امروز مقابل شمس آذر دارد بلکه سپاهان نیز باید مقابل فولاد امتیاز از دست بدهد. در صورتی که پرسپولیس ۳ امتیاز کامل را بگیرد و فولاد مقابل سپاهان به پیروزی رسیده یا مساوی کند، وضعیت صدر جدول تغییر کرده و پرسپولیس با ۷ بازی صدرنشین لیگ خواهد شد.

این در حالی است که تفاضل گل هر دو تیم ۵+ است و اگر سپاهان با فولاد مساوی کند، پیروزی پرسپولیس با هر نتیجه ای تفاضل گل تیم گاریدو را بالاتر خواهد برد تا پس از مدت ها بتواند به صدر برسد. از این رو در هفته نهم لیگ پرسپولیس برای رسیدن به صدر نیاز به همکاری مشترک گاریدو و یحیی گل محمدی دارد و باید دید یحیی می تواند در بازی خانگی مقابل سپاهان به پیروزی برسد یا نه.

جالب این که خود فولاد نیز ۱۴ امتیاز از ۸ بازی قبلی دارد و در صورت پیروزی این فرصت را دارد تا برای رسیدن به رتبه دوم جدول با ملوان رقابت کند. باید منتظر بود و دید در نهایت یحیی و گاریدو در یک همکاری مشترک می توانند سپاهان را از صدر جدول پایین کشیده و پرسپولیس را به صدر برسانند یا نه؟!

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها