آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
متقاضیان خودروهای وارداتی/ شروط و نکات مهم ثبت‌نام را بخوانید
بازدید:۲۲۵
صد آنلاین | متقاضیان خودروهای وارداتی می‌توانند از امروز، چهارشنبه ۲ آبان تا دوشنبه ۷ آبان ماه، ثبت‌نام خود را انجام دهند و پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.
کد خبر : ۱۲۲۲۴۴

به گزارش صد آنلاین، طبق اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، تمامی افراد واجد شرایط بر اساس ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت)، می‌توانند ثبت‌نام خود را تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۰۷ آبان ماه انجام دهند.

 

 

شرایط ثبت‌نام

متقاضیان باید از تاریخ سه‌شنبه ۲۴ مهرماه تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۵ آبان، یکی از حساب‌های خود را فقط در شعب بانک‌های واجد شرایط به نام خودرو وارداتی وکالتی باز کرده و مبلغ پنج میلیارد ریال را مسدود کنند.

 

 

قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی

  1. قیمت قطعی: قیمت مندرج در جدول شماره ۱، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص (مانند بیمه، مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های شماره‌گذاری) به قیمت‌های فوق اضافه خواهد شد.

  2. قیمت علی‌الحساب: قیمت‌های مندرج در جدول شماره ۲، قیمت علی‌الحساب است و قیمت نهایی مطابق مصوبات شورای رقابت و بر اساس مستندات و مدارک لازم محاسبه خواهد شد.

 

 

نکات مهم

  • قراردادهای فروش: قراردادها باید بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو منعقد شود.
  • ثبت‌نام‌کنندگان قبلی: افرادی که در مراحل قبلی ثبت‌نام کرده و گزینه‌های «ارسال به خودروساز» یا «رزرو» را مشاهده کرده‌اند، در این مرحله امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت.
  • دسترسی به اطلاعات: اطلاعات تمامی متقاضیان بر اساس ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها