آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
سکه جدید با قیمت ۵۱ میلیون تومان/  نگاهی به بازار طلا و ارز
بازدید:۵۸۰
افزایش قیمت سکه و طلا؛ سکه به ۵۱ میلیون تومان رسید.
کد خبر : ۱۲۲۲۱۹

به گزارش صد آنلاین، امروز در بازار آزاد، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۴ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید به ۵۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

 

 

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز به ۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی به ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی به ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی به ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

 

 

قیمت اونس جهانی طلا و مثقال داخلی

در بازار داخلی، هر مثقال طلا به ارزش ۱۹ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان معامله می‌شود و قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲۷۴۸ دلار رسیده است.

 

 

ثبات در بازار ارز: دلار نیما بدون تغییر

در حالی که دلار نیما در هفته‌های گذشته شاهد افزایش قیمت بود، امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده است. در آخرین معاملات هفته گذشته، دلار نیما به رکورد ۴۹ هزار تومان رسید و در حال حاضر در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به نرخ ۵۰ هزار و ۳۸۸ تومان و حواله دلار به ۴۹ هزار و ۱۵ تومان معامله می‌شود.

 

 

همچنین، قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز ایران به ۵۴ هزار و ۴۸۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۵۲ هزار و ۹۹۸ تومان رسیده است. قیمت اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز گذشته، به ۱۳ هزار و ۷۲۰ تومان و نرخ حواله درهم به ۱۳ هزار و ۳۴۶ تومان اعلام شده است. همچنین، قیمت یکصد دینار عراق در مرکز مبادله به ۳۸ هزار و ۴۷۷ ریال افزایش یافته است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها