آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
کلاهبرداری میلیاردی به بهانه استخدام در ادارات دولتی
بازدید:۱۴۰
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمی خبر داد که با ترفند استخدام در شرکت های معتبر و ادارات دولتی به کلاهبرداری ۴ میلیارد ریالی از شهروندان اقدام کرده بود.
کد خبر : ۱۲۲۲۱۶
به گزارش صد آنلاین، سرهنگ حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این که مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از وی با ترفند جذب و استخدام در شرکتهای معتبر و ادارات دولتی کلاهبرداری شده است پیگیری موضوع در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری 11 طالقانی قرار گرفت.
 
 
 
 
وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد شاکی از طریق یکی از شبکه های اجتماعی با فردی آشنا که با چرب زبانی و جلب اعتماد از شاکی با هدف تسهیل در استخدام نامبرده در یک اداره دولتی مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال درخواست وجه می‌کند و پس از دریافت مبلغ جوابگوی تلفن نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی حین رسیدگی به پرونده گزارش دیگری مبنی بر کلاهبرداری 500 میلیون ریالی با همین شیوه دریافت و مشخص شد متهم طعمه های خود را از طریق شبکه های اجتماعی شناسایی می‌کند.

 

 

 

 

سرهنگ احمدی تصریح کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی متهم دارای سابقه کلاهبرداری در شهرستان های مختلف را که اهل یکی از استانهای مرزی است شناسایی و وی را در شهرستان نیشابور دستگیر کرد.

وی گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 2 فقره کلاهبرداری در شهرستان نیشابور به مبلغ 4 میلیارد ریال اعتراف که تحقیقات از متهم به دلیل تحت تعقیب بودن ازسوی پلیس آگاهی شهرستان های دیگر و کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خطاب به شهروندان توصیه کرد؛ برای رسیدن به اهداف قانونی هیچ گاه از روشهای غیرقانونی استفاده نکنند ضمن این که اعتماد بی جا نقطه سرآغاز بسیاری از جرائم است.

تسنیم
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها