آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
اسکوچیچ درباره مصاحبه جنجالی بیرانوند چه گفت؟
بازدید:۱۹۹
صد آنلاین | سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: با انگیزه بالا و تمام توان برای شکست آلومینیوم بازی می‌کنیم و قطعاً روند عدم نتیجه‌گیری در بازی‌های خانگی قابل تغییر است.
کد خبر : ۱۲۲۱۹۳

به گزارش صد آنلاین،  دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از دیدار با آلومینیوم اراک، اظهار داشت: متأسفانه فرصت زیادی ببین دو بازی نداشتیم. ما طی دو روز گذشته سعی کردیم تیم را ریکاوری کنیم. بسیار با انگیزه هستیم و با تمام توان برای بُرد بازی می‌کنیم.


وی ادامه داد: ایگور پوستونسکی به دلیل محرومیت و سید مهدی حسینی را به دلیل مصدومیت در دیدار با امیدها در اختیار نداریم. از سوی دیگر، سوکول چیکالشی و مهدی عبدی به شرایط مسابقه بازگشته‌اند. ما بسیار پُرانگیزه و با تمام توان پیش می‌رویم تا آلومینیوم را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه آلومینیوم تیم بسیار قدرتمندی است، گفت: آنان در بازی‌های اخیر مقابل فولاد و ذوب‌آهن به برد به پُرگل دست یافته‌اند. ما هم در سمت مقابل تیم خوبی هستیم که قطعاً برای کسب سه امتیاز پا به زمین مسابقه می‌گذاریم.

اسکوچیچ درباره دلایل عدم نتیجه‌گیری تراکتور در دیدارهای خانگی، بیان کرد: فوتبال جذابیتش به همین اتفاقات و غیرقابل پیش‌بینی بودن است. گاهی با کارت قرمز و پنالتی مسیر بازی عوض می‌شود. تمرکز ما در دیدار با آلومینیوم روی انجام بازی خوب و باکیفیت است. درست است ما در تبریز نتوانستیم ببریم و اگر می‌خواهیم کارهای بزرگی انجام دهیم، باید در خانه به هیچ تیمی باج ندهیم؛ البته کیفیت بازی تراکتور در داخل با خارج از خانه فرقی ندارد و اتفاقات فوتبالی تنها عامل عدم نتیجه‌گیری بوده که ما را هم به فکر واداشته است. قطعاً این روند را می‌توانیم عوض کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بیرانوند برای تراکتور و تیم ملی بازیکن با ارزشی است، نظرتان راجع به عدم تمرکز بیرانوند به دلیل مسائل پیش آمده در خصوص فسخ قرارداد و مصاحبه‌ اخیرش چه چیزی است؟ گفت: بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران است. ممکن است این اتفاقات ذهنش را درگیر کند، اما بسیار حرفه‌ای بوده و اجازه نمی‌دهد چنین مسائلی روی او تأثیر منفی بگذارد. من مصاحبه‌های او را نخوانده‌ام و یکی از خوبی‌های خارجی بودن، همین موضوع است که تمرکزم روی اتفاقات رسانه‌ها نیست. فشردگی مسابقات زیاد بوده و فرصتی ندارم در خصوص چنین مسائلی فکر کنم.

اسکوچیچ درباره قدرت تهاجمی تیم آلومینیوم، بیان کرد: آلومینیوم بازیکنان باکیفیتی همچون رحمان جعفری در فاز تهاجمی دارد، اما تمرکز من بیشتر روی تیم خودم است.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال، آیا راجع به حکم محرومیت تعلیقی بیرانوند از فدراسیون استعلام گرفته‌اید؟ بیان کرد: من پاسخ این سوال را داده‌ام و شخصاً وقت کافی برای این کارها را ندارم.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا تیم بعد از بازی با روشن دو روز ریکاوری انجام داده است؟ گفت: به نظر شما تیم به چند روز ریکاوری نیاز دارد؟ فارغ از تقویم بازی‌ها، بعد از هر دیدار باید دو روز برای ریکاوری و استراحت در نظر بگیرید. عدم برگزاری تمرین، بهتر از فشار بی‌دلیل است. در همه جای دنیا بعد از بازی، یک روز ریکاوری و یک روز نیز استراحت می‌کنند. ترجیح می دادم فاصله بین بازی ها زیاد باشد تا تمرین تاکتیکی برگزار کنیم که این نوع برنامه‌ریزی غیرقابل اجتناب است.

 

سرمربی تراکتور در خصوص تأثیر حضور هواداران در دیدار با آلومینیوم اراک، گفت: حضور هواداران برای ما ارزشمند و بسیار مهم است؛ البته شرایط را درک می‌کنم و می‌دانم مسابقه در یک روز غیرتعطیل برگزار می‌شود. با این حال، درخواست می‌کنم فردا هم کنار ما باشند. ما و هواداران دست به دست هم می‌دهیم تا تیم قدرتمندتری راهی مسابقه کنیم.

 

وی درباره درخواستش از کریم باقری برای حضور در تراکتور و احتمال استخدام دستیار ایرانی، بیان کرد: کریم باقری مهره ارزشمندی برای هر تیمی است. من به دستیار ایرانی فکر نمی‌کنم. شرایط به شکلی نبود ایشان کنار ما باشد و اکنون کادرفنی قدرتمندی داریم. باقری هر موقع بخواهد، از حضورش در تراکتور استقبال می‌کنیم، قدم‌شان روی چشم ماست. ایشان از نظر فنی و شخصیتی انسان بسیار شریف است. کادرفنی فعلی ترکیب متوازن از مربیان باتجربه و جوان بوده و هیچ کمبودی نداریم.

 

سرمربی تراکتور درباره آمار بالای بازی‌های شجاع خلیل‌زاده در ماه‌های اخیر و گل خوردن تراکتور بعد از خروج این بازیکن در دیدار با روشن، گفت: ما روی اتفاقات فوتبال گل دریافت کردیم؛ البته دریافت گل بعد از خروج خلیل‌زاده، اهمیت حضور این بازیکن در زمین را نشان می‌دهد. شجاع ستون تیم ماست و باید فشار وارده به او را کنترل کنیم تا با تمام توان در اختیارمان باشد. او فعلاً هرچقدر کمتر تمرین کند، می‌تواند بازی‌های بیشتری انجام دهد.

خبر ورزشی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها