آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
چه کسی نتانیاهو را تشویق کرد تا اقدامی تلافی جویانه علیه ایران طراحی کند ؟
بازدید:۱۱۵۵
صد آنلاین | مقامات آمریکایی انتظار داشتند اسرائیل قبل از ۵ نوامبر علیه ایران تلافی کند، جدول زمانی که بی ثباتی فزاینده در خاورمیانه را در چند روز پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آشکارا در معرض دید عموم قرار می‌دهد.
کد خبر : ۱۲۲۱۸۳
 
 

به گزارش صد آنلاین، یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل را هفته گذشته طی تماسی تلفنی برای «طراحی» یک حمله تلافی‌جویانه علیه ایران که «از حملات آینده علیه اسرائیل جلوگیری کند» تشویق کرد. 

 

 

 

 مقامات آمریکایی انتظار داشتند اسرائیل قبل از ۵ نوامبر علیه ایران تلافی کند، جدول زمانی که بی‌ثباتی فزاینده در خاورمیانه را در چند روز پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آشکارا در معرض دید عموم قرار می‌دهد. 

رئیس جمهور در مورد وضعیت کلی با نخست وزیر نتانیاهو گفتگو کرد. هفته گذشته، او نخست‌وزیر را تشویق کرد تا پاسخی را طراحی کند که از حملات بیشتر علیه اسرائیل جلوگیری کند و خطر تشدید بیشتر را کاهش دهد. و این هدف ماست. این هدف اسرائیل است، همچنین همانطور که آن‌ها امروز عصر اعلام کردند، اگر ایران تصمیم بگیرد پاسخ دهد، ما کاملا آماده هستیم تا یک بار دیگر در برابر هر حمله‌ای دفاع کنیم. 

بایدن در هفدهم اکتبر در سفر به آلمان با نتانیاهو تماس گرفت تا درباره قتل یحیی سنوار رهبر حماس گفتگو کند. 

 بایدن و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، در جریان حملات تلافی جویانه اسرائیل به ایران قرار گرفتند و تحولات را از نزدیک دنبال کردند.

فرارو

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها