آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
جدیدترین جزئیات منتشر شده از حمله دیشب رژیم صهیونیستی به ایران
بازدید:۹۹۰
صد آنلاین | بامداد امروز، ۵ آبان، صدای چندین انفجار در حوالی تهران شنیده شد. بر اساس اعلام مسئول روابط عمومی پدافند هوایی استان تهران، این صداها به واکنش پدافند هوایی در سه نقطه خارج از تهران مربوط می‌شود.
کد خبر : ۱۲۲۱۸۲

 به گزارش صد آنلاین، این خبر در ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد از سوی یک منبع امنیتی نیز تأیید شد و اعلام کرد که پدافند هوایی به‌خوبی عمل کرده است. همچنین، شبکه خبر این موضوع را به‌صورت زیرنویس تأیید کرد.

 

 

حوالی ساعت ۴ و ۴۰ دقیقه بامداد، خبرگزاری ایرنا شایعه‌ای درباره شنیده شدن صدای انفجار در شیراز را تکذیب کرد. پس از این اتفاق، مسئول روابط عمومی پدافند هوایی استان تهران اعلام کرد که صداهای شنیده شده در اطراف تهران به واکنش پدافند هوایی در سه نقطه خارج از تهران مربوط بوده و بررسی ابعاد موضوع ادامه دارد. برخی از شهروندان شرق تهران نیز از شنیده شدن صداهایی شبیه انفجار خبر دادند.

 

 

حوالی ساعت ۷ صبح، منابع مطلع به خبرگزاری تسنیم اعلام کردند که تا آن زمان، هیچ خبری از اصابت موشک یا ضربه به مراکز نظامی سپاه در غرب و جنوب غرب تهران وجود ندارد. صداهای شنیده شده به درگیر شدن پدافند هوایی ارتش با اقدام نظامی اسرائیلی مربوط است.

 

 

یک مقام ارشد نظامی آمریکایی به شبکه الجزیره گفت که واشنگتن از گزارش‌های انفجار در ایران مطلع است و اوضاع را به‌دقت زیر نظر دارد.

 

 

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با وجود هشدارهای قبلی به رژیم صهیونیستی برای پرهیز از اقدامات ماجراجویانه، این رژیم بامداد امروز مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده است. سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور به‌خوبی به این اقدام تجاوزکارانه واکنش نشان داده و آسیب‌های محدودی به برخی نقاط وارد شده است. ابعاد حادثه در حال بررسی است.

 

 

این اطلاعیه همچنین از مردم خواسته است تا آرامش خود را حفظ کنند و اخبار مربوط به حادثه را از رسانه ملی دنبال کرده و به شایعات رسانه‌های دشمن توجه نکنند.

 

 

در پی این وقایع، حدود ساعت ۶ صبح، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو و ابطال پروازها در تمامی مسیرها تا اطلاع ثانوی خبر داد. جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان، اعلام کرد که پروازها از ساعت ۹ صبح امروز به حالت عادی بازگشته و مسافران باید برای اطلاع از زمان پروازها با شرکت‌های هواپیمایی در ارتباط باشند و به پیام‌های ارسالی از سوی این شرکت‌ها توجه کنند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها