آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
جدیدترین وضعیت پمپ بنزین ها پس از حملات ناکام اسرائیل
بازدید:۳۶۴
صد آنلاین | سخنگوی صنف جایگاه‌داران اعلام کرد که شب گذشته و بامداد امروز، پمپ بنزین‌ها ساعاتی عادی و بدون شلوغی را تجربه کردند و از تکرار رفتارهای هیجانی که پیش‌تر در این شرایط مشاهده می‌شد، جلوگیری شد.
کد خبر : ۱۲۲۱۵۵

به گزارش صد آنلاین، ضا نواز اظهار داشت: "به لطف اقتدار نظامی و توانمندی نیروهای مسلح کشور، مردم به این نتیجه رسیده‌اند که در مواقع بحرانی نیازی به مراجعه فوری و هیجانی به پمپ بنزین‌ها نیست."

 

 

وی افزود: "در ساعات اخیر، وضعیت آرامی را در پمپ بنزین‌ها شاهد بودیم و رفتارهای نادرست گذشته به دلیل مراجعات هیجانی تکرار نشد."

 

 

نواز همچنین خاطرنشان کرد که در عملیات "وعده صادق ۲" و رویدادهای اخیر، تلاش‌های روانی دشمن ناکام ماند و مردم نشان دادند که با آگاهی و هوشیاری عمل می‌کنند.

 

 

او ادامه داد: "برآوردها از میزان مراجعه و مصرف بنزین در ۲۴ ساعت گذشته نشان‌دهنده افزایش قابل توجهی در تقاضای بنزین نسبت به روزهای گذشته نیست. تأمین و توزیع سوخت در کشور در شرایط عادی ادامه دارد و جایگاه‌های سوخت نیز بدون مشکل به ارائه خدمات مشغول هستند."

 

 

نواز در پایان از تلاش‌های نیروهای مسلح کشور قدردانی کرد و اظهار داشت: "فعالان نظام توزیع سوخت مراتب تشکر و قدردانی خود را از نیروهای مسلح سلحشور ایران اعلام می‌کنند."

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها