آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
بسته شدن حریم هوایی اسرائیل | هراس تل‌آویو از پاسخ احتمالی ایران
بازدید:۵۹
صد آنلاین | بسته شدن حریم هوایی اسرائیل به دنبال حملات به مراکز نظامی ایران؛آیا اوضاع منطقه پیچیده‌تر خواهد شد؟ برای روشن شدن موضوع ادامه خبر را بخوانید.
کد خبر : ۱۲۲۱۳۵

به گزارش صد آنلاین،بسته شدن حریم هوایی اسرائیل و واکنش ایران به حملات بامدادی اخیر این رژیم به مراکز نظامی در چند استان ایران، تنش‌های بین دو طرف را به سطح جدیدی رسانده است. این اقدام تل‌آویو به دنبال هشدارهای قبلی ایران، نشانه‌هایی از هراس و آمادگی برای مواجهه احتمالی را نشان می‌دهد و از نظر بسیاری از تحلیلگران نشانه‌ای از بحرانی جدی در منطقه است.

 


رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که این رژیم حریم هوایی خود را تا ساعت ۸:۳۰ صبح بسته است و این اقدام تل آویو در نتیجه هراس ناشی از حملات احتمالی به این رژیم صورت گرفته است.

 


پدافند هوایی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها