آخرین اخبار
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
بخاطر مواد مخدر سه نفر به قتل رسیدند
بازدید:۶۶۸
صد آنلاین | استیون لزلی هاینزورث، قاتل سریالی که برای تهیه پول خرید مواد 3نفر را بی‌رحمانه به قتل رسانده و اموالشان را دزدیده بود، 26سال پس از نخستین جنایت پای میز محاکمه قرار گرفت.
کد خبر : ۱۲۲۱۲۷

 

به گزارش صد آنلاین،  جنایت‌های این مرد از سال 1998در شهر آدلاید شروع شد. نخستین قربانی او زن همسایه به نام فیلیس هریسون بود. مرد جنایتکار این زن را در سال 1998به قتل رساند. او زمانی که زن سالخورده در خانه تنها بود به آنجا رفت و وی را با 16ضربه چاقو به قتل رساند و از آنجا گریخت. نوه 11ساله مقتول نخستین کسی بود که هنگام ورود به خانه مادربزرگش با جسد غرق در خون او روبه‌رو شد. در آن زمان پلیس راهی محل جنایت شد و تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کرد اما سرنخی از او به‌دست نیامد.

 

استیون لزلی 12سال بعد از قتل پیرزن همسایه، دومین جنایت خود را رقم زد. او این بار سراغ عمه‌اش به نام بورلی هانلی در آدلاید رفت و او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند. استیون پس از این جنایت نیز اموال باارزش عمه‌اش را دزدید و فرار کرد و پلیس تا مدت‌ها هیچ ردی از او به‌دست نیاورد. اما جنایت‌های این قاتل سریالی همچنان ادامه پیدا کرد و او یک سال بعد از دومین جنایت، مردی به نام استیون نیوتن را به قتل رساند. وقتی جسد این مرد در خانه‌اش پیدا شد، مأموران متوجه شدند که همه اموال باارزش او غارت شده است.

سومین قربانی یک مستمری بگیر بود که تنها زندگی می‌کرد و جسد وی زمانی پیدا شد که به‌دلیل گذشت زمان تقریبا متلاشی شده بود. سال‌ها از جنایت قاتل سریالی گذشته و درحالی‌که پلیس نتوانسته بود ردی از او پیدا کند، وی با پای خودش نزد پلیس رفت و به جنایاتش اعتراف کرد. او اما گفت که قاتل سریالی نیست و قتل‌ها را فقط به‌خاطر خرید مواد‌مخدر انجام داده است. این مرد توضیح داد که پس از هر قتل، اموال قربانیان را سرقت کرده و آنها را در ازای دریافت موادمخدر به موادفروشان داده است. با اعترافات مرد جنایتکار، محاکمه وی از هفته گذشته در دادگاه شهر آدلاید آغاز شده و احتمالا وی با 3 بار حبس ابد روبه‌رو شود. همشهری آنلاین 

 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها