آخرین اخبار
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
شرایط فروش جدید خودروهای فونیکس: از تیگو ۸ تا آریزو ۸
بازدید:۱۸۸
صد آنلاین | شرکت مدیران خودرو با انتشار یک بخشنامه جدید، شرایط فروش اقساطی چهار محصول فونیکس در آبان‌ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
کد خبر : ۱۲۲۰۳۱

به گزارش صد آنلاین،  این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه، ۵ آبان‌ماه، در نمایندگی‌های منتخب آغاز می‌شود و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. محصولات ارائه شده شامل فونیکس تیگو ۸ پرومکس، فونیکس FX پریمیوم، فونیکس آریزو ۸ و فونیکس تیگو ۷ پرو پریمیوم هستند که با شرایط فروش نقدی و اقساطی به متقاضیان عرضه می‌شوند.

 

 

جدول شرایط فروش اقساطی فونیکس مدیران خودرو – آبان ۱۴۰۳

براساس این طرح، خودرو فونیکس تیگو ۸ پرومکس با قیمت مصوب ۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان و شرایط فروش اقساطی با پیش‌پرداخت ۱ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان عرضه می‌شود. مابقی مبلغ نیز در اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماه قابل پرداخت است.

 

 

کراس‌اوور فونیکس FX پریمیوم با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان و پیش‌پرداخت ۹۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

 

دو خودرو فونیکس آریزو ۸ و فونیکس تیگو ۷ پرو پریمیوم نیز به‌صورت اقساطی و با پیش‌پرداخت ۶۰ درصد مبلغ کل ارائه خواهند شد. سدان لوکس فونیکس آریزو ۸ با قیمت ۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان و پیش‌پرداخت ۱ میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان، و کراس‌اوور فونیکس تیگو ۷ پرو پریمیوم با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان و پیش‌پرداخت ۱ میلیارد و ۳۸ میلیون تومان به فروش می‌رسند. باقیمانده قیمت این دو خودرو نیز در اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماه از خریداران دریافت خواهد شد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها