آخرین اخبار
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
شصت‌ودومین حراج شمش طلا: فرصتی جدید برای خریداران
بازدید:۱۴۹
صد آنلاین | شصت‌ودومین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران روز یک‌شنبه، ۶ آبان‌ماه، برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۱۲۲۰۲۳

به گزارش صد آنلاین ، متقاضیان برای شرکت در این حراج باید تا ساعت ۲۴ روز شنبه، ۵ آبان‌ماه، مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان برای هر قطعه شمش طلا واریز کنند.

 

 

زمان و مکان حراج

این حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد.

 

 

جزئیات قبلی حراج‌ها

در ۶۱ حراج قبلی، مجموعاً ۱۱ هزار و ۳۱۶ کیلوگرم شمش طلا به فروش رسیده و بیش از ۵۱.۳ هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات به اقتصاد کشور تزریق شده است. خریداران باید از بین گروه‌های «فروشندگان عمده»، «تولیدکنندگان مصنوعات طلا» و «خرده‌فروشان طلای آبشده» انتخاب شوند و دارای پروانه کسب معتبر باشند.

 

 

مدارک مورد نیاز برای شرکت در حراج

متقاضیان باید مدارکی از جمله «نامه درخواست شرکت»، «کارت ملی»، «پروانه کسب»، «فیش بانکی واریز وجه الضمان»، «گواهی امضا» و «آگهی روزنامه رسمی» ارائه دهند.

 

 

حجم خرید و شرایط حراج

حراج به دو شیوه خرد و عمده انجام می‌شود. در حراج خرد، متقاضیان می‌توانند حداقل یک و حداکثر پنج قطعه شمش یک کیلوگرمی خریداری کنند. در حراج عمده، امکان خرید حداقل یک و حداکثر چهار بسته شمش طلای استاندارد (هر بسته شامل پنج قطعه یک کیلوگرمی) وجود دارد. سقف خرید هفتگی برای هر خریدار ۲۵ قطعه شمش طلا تعیین شده است.

 

 

کارمزد و قیمت پایه

کارمزد حراج به ازای هر طرف شرکت‌کننده دو در هزار (۰.۲ درصد) از ارزش معامله است و حداقل قیمت پیشنهادی در روز حراج توسط متقاضی عرضه اعلام می‌شود.

این حراج فرصتی مناسب برای خریداران شمش طلا در ایران فراهم می‌آورد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها