آخرین اخبار
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
مهاجم ایرانی: از پیشنهاد پرسپولیس تا آرزوی بازگشت به فوتبال ایران
بازدید:۵۸۱
صد آنلاین | شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی که امسال به فوتبال امارات پیوسته، در مصاحبه‌ای درباره حال‌خود و تیمش صحبت کرد و وعده‌هایی به مدیران سپاهان داد. او پس از چند سال درخشش در لیگ برتر ایران، تصمیم به لژیونر شدن گرفت و به فوتبال امارات رفت. مغانلو در گذشته به پرتغال رفت، اما به سرعت به فوتبال ایران بازگشت و به سپاهان پیوست. حالا او در اتحاد کلبا به دنبال چالش‌های جدید است و معتقد است که سطح فنی لیگ امارات به پیشرفت او کمک خواهد کرد.
کد خبر : ۱۲۲۰۱۷

به گزارش صد آنلاین، مغانلو درباره شروع موفقیت‌آمیز اتحاد کلبا در لیگ امارات گفت: «ما با ۷ امتیاز از ۴ بازی ابتدایی شروع خوبی داشتیم و تنها یک باخت برابر شارجه صدرنشین داشته‌ایم. اگر بازی عقب‌افتاده‌مان را ببریم، می‌توانیم به جمع تیم‌های بالای جدول بپیوندیم.»

 

 

او همچنین به سطح فنی تیمش اشاره کرد و افزود: «اگر همین روند را ادامه دهیم، می‌توانیم در جمع سه یا چهار تیم بالای جدول باشیم. اتحاد کلبا تیمی است که سخت شکست می‌خورد و حالا شخصیت خوبی پیدا کرده است.»

 

 

مغانلو در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربی تیمش تفکرات تدافعی دارد، گفت: «سرمربی صربستانی ما تفکرات تدافعی ندارد و بازیکنان را به خوبی درک می‌کند.»

 

 

در مورد دلایل ترک فوتبال ایران، مغانلو تصریح کرد: «من چند سال خوب در ایران داشتم و تصمیم به چالش جدید گرفتم. فوتبال امارات پیشرفت کرده و باشگاه‌ها به دنبال بازیکنان باکیفیت هستند. درآمد مالی بیشتر از فوتبال ایران برایم مهم است، اما تنها دلیل حضورم در اینجا نیست.»

 

 

او درباره پیشنهادهایش پس از جدایی از سپاهان گفت: «بله، پیشنهادهای خوبی داشتم، از جمله پرسپولیس، اما در نهایت لیگ امارات را انتخاب کردم.»

 

 

مغانلو همچنین به وضعیت تیم ملی اشاره کرد و درباره همکاری با مهاجمان مطرحی چون مهدی طارمی و سردار آزمون گفت: «من خوشحالم که با این بازیکنان هم‌بازی هستم و از آنها یاد می‌گیرم. موفقیت تیم ملی برای من از همه چیز مهم‌تر است.»

 

 

در مورد انتقادها از تیم ملی، او گفت: «ما ۴ گل به قطر زدیم و نیاز به حمایت داریم. انتقاد سازنده خوب است، اما برخی انتقادهای تخریبی را نمی‌توان پذیرفت.»

 

 

وی درباره آینده تیم ملی در جام جهانی افزود: «ما توانایی صعود به مرحله حذفی را داریم، اما نیاز به برنامه‌ریزی و بهبود امکانات داریم.»

 

 

مغانلو در پایان به رقابت‌های لیگ برتر ایران اشاره کرد و مدعیان قهرمانی را پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور دانست و درباره آقای گلی در لیگ امارات گفت: «موفقیت تیم برایم مهم است و امیدوارم به عملکرد خوبی ادامه دهم.»

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها