آخرین اخبار
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
موسیمانه: بدون قرارداد به استقلال آمدم، اما با هدف بزرگ!
بازدید:۳۰۶
صد آنلاین | موسیمانه: بدون قرارداد به استقلال آمدم؛ برای موفقیت در کنار بازیکنان هستم
کد خبر : ۱۲۲۰۰۸

به گزارش صدآنلاین، پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال، در مراسم معارفه‌اش به نکات مهمی اشاره کرد و گفت: «بدون قرارداد به اینجا آمدم و می‌دانم چه انتظاراتی از من می‌رود.»

 

 

تشکر از هواداران و پیشینه باشگاه

او در ادامه از مدیرعامل و مفاخر باشگاه تشکر کرد و افزود: «هرچند تاریخچه باشگاه را به‌طور کامل نمی‌دانم، اما به افتخارات آن آگاه هستم. انرژی مثبت هواداران باعث شد به اینجا بیایم و هنوز قراردادی امضا نکرده بودم.»

 

 

راه طولانی به سمت موفقیت

موسیمانه تأکید کرد که راهی طولانی برای بازگشت به روزهای خوب وجود دارد و برای موفقیت به زمان و پیروزی نیاز است. او خاطرنشان کرد: «اگر برنده نشوید، زمانی برای جبران وجود ندارد.»

 

 

توجه به فرهنگ تیمی و نیاز به تغییرات

این سرمربی با اشاره به لزوم تغییر فرهنگ تیمی، گفت: «باید احترام به لوگو و برند استقلال را در نظر بگیریم. برای قهرمانی نیاز به تفکر تیمی داریم و باید نظم و احترام را در تیم برقرار کنیم.»

 

 

ضرورت جوان‌گرایی و استفاده از تجربیات

او همچنین به میانگین سنی بالای تیم اشاره کرد و گفت: «نیاز است تیم جوان‌تر شود و در عین حال از بازیکنان باتجربه هم استفاده کنیم. این موضوع نیاز به زمان دارد.»

 

 

استفاده از دستیاران ایرانی

موسیمانه درباره دستیاران ایرانی‌اش گفت: «بدون کمک آن‌ها نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. نیاز به حمایت و اطلاعات آن‌ها داریم تا به هدف‌مان برسیم.»

 

 

پیام نهایی: تلاش برای موفقیت استقلال

او در پایان ابراز امیدواری کرد که با حمایت هواداران و مدیریت، بتوانند تغییرات مثبت را در تیم ایجاد کنند و موفقیت‌های بزرگ‌تری برای استقلال رقم بزنند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها