آخرین اخبار
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
پیشکسوت فوتبال ایران: انتقادات غیرمنصفانه و مغرضانه است
بازدید:۲۶۴
صد آنلاین | بهزاد داداش‌زاده، ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران، درباره انتقاداتی که به عملکرد تیم ملی در مسابقات اخیر وارد می‌شود، تأکید کرد که این نقدها نادرست و غالباً مغرضانه هستند. این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که تیم ملی پس از پیروزی پرگل و شیرین مقابل قطر در انتخابی جام جهانی، هنوز با انتقاداتی مواجه است.
کد خبر : ۱۲۲۰۰۵

به گزارش صد آنلاین، «تیم ملی متعلق به مردم است و امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم، امانت‌داری است که مسئولیت این تیم را بر عهده گرفته و تمام تلاش خود را می‌کند تا به نتایج مطلوب برسد.»

 

 

او ادامه داد: «متأسفانه انتقاداتی که به تیم ملی می‌شود بیشتر جنبه مغرضانه دارد. افرادی که ادعای کارشناسی دارند، باید از خود بپرسند که چه سابقه‌ای در فوتبال دارند و چرا به راحتی به انتقاد می‌پردازند. همین افراد در گذشته تیم‌هایی داشتند، اما چه نتایجی کسب کردند؟»

 

 

داداش‌زاده همچنین به چالش‌های ساختاری فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: «مسئله اصلی در فوتبال نتیجه‌گیری است. در کجا دیده‌اید که به فوتبال زیبا امتیاز بدهند؟ با وجود لیگ پویا و قوی، آیا سرمربی تیم ملی باید تحت فشار قرار گیرد؟ من هم قبول دارم که مشکلاتی وجود دارد، اما واقعیت این است که فوتبال ما از نظر ساختار دفاعی دچار ضعف است و این موضوع به لیگ برمی‌گردد.»

 

 

وی با انتقاد از برخی تحلیل‌های رسانه‌ای اظهار داشت: «در فضای رسانه‌ای، افرادی به دنبال دیده شدن هستند و به همین خاطر همه چیز را زیر سؤال می‌برند. فردی که می‌خواهد در مورد فوتبال نظر دهد، باید دانش و سابقه لازم را داشته باشد. برخی از تحلیل‌ها آنقدر بی‌کیفیت هستند که باعث می‌شود صدای تلویزیون را قطع کنم، زیرا شنیدن این اطلاعات برایم آزاردهنده است.»

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها