آخرین اخبار
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰
۵۰۰ هزار نفر در صف انتظار وام ازدواج
بازدید:۱۵۵
صد آنلاین | معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی: ۵۰۰ هزار نفر در انتظار وام ازدواج هستند.
کد خبر : ۱۲۲۰۰۱

به گزارش صد آنلاین، سارا جلالی، معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی، در برنامه میز اقتصاد اعلام کرد که اصلی‌ترین تدابیر بانک مرکزی شامل تسهیل و افزایش سرعت پرداخت‌های تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بانک‌ها است.

 

 

افزایش وام‌های ازدواج و فرزندآوری

جلالی گفت: از ابتدای سال جاری، ۱۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به ۳۵۳ هزار نفر از طریق شبکه بانکی پرداخت شده و این میزان ۱۳۹ درصد از سهمیه ابلاغی را شامل می‌شود. وی افزود که هم‌اکنون ۳۴۸ هزار نفر در صف انتظار برای دریافت وام ازدواج هستند. همچنین، ۴ هزار متقاضی در صف ذخیره بانک‌ها و ۴۰ هزار نفر نیز ثبت نام کرده اما بانک عامل را انتخاب نکرده‌اند.

 

 

تغییرات در فرآیند ثبت‌نام و انتخاب بانک

معاون بانک مرکزی توضیح داد که با تغییرات جدید، متقاضیان می‌توانند به‌صورت ۲۴ ساعته از طریق پیش ثبت‌نام، بانک مورد نظر خود را انتخاب کنند. این امر امکان ثبت‌نام آسان‌تر و سریع‌تر را برای متقاضیان فراهم کرده است.

 

 

 

شفاف‌سازی پرداخت‌ها و اضافه شدن بانک‌های جدید

جلالی تأکید کرد که یکی از اقدامات اصلی بانک مرکزی، تسهیل و تسریع در پرداخت‌های تسهیلات قرض‌الحسنه است و دو بانک قرض‌الحسنه جدید نیز به فهرست بانک‌های فعال در این زمینه اضافه شده‌اند. او همچنین اشاره کرد که شفاف‌سازی تمامی پرداخت‌ها در دستور کار قرار دارد و جلسات کارشناسی با نمایندگان مربوطه در این خصوص برگزار شده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها