آخرین اخبار
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱
تهدید ترامپ در مصاحبه: «جک اسمیت را در عرض دو ثانیه اخراج می‌کنم»
بازدید:۴۶۲
صد آنلاین | واکنش کامالا هریس به تهدیدات ترامپ: آیا او به یک دیکتاتور تبدیل خواهد شد؟ برای روشن شدن موضوع ادامه خبر را بخوانید.
کد خبر : ۱۲۱۹۸۶

به گزارش صد آنلاین،دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در یک مصاحبه جنجالی با «هیو هویت» مجری محافظه‌کار، بار دیگر نام خود را در کانون توجه قرار داد. او در این مصاحبه به اتهامات قضایی خود اشاره کرده و تهدید کرد که در صورت بازگشت به کاخ سفید، جک اسمیت، بازپرس ویژه دادگستری، را در عرض دو ثانیه اخراج خواهد کرد. این اظهارات به شدت مورد توجه رسانه‌ها و رقبای انتخاباتی او قرار گرفت و کامالا هریس، رقیب اصلی‌اش، به این تهدید واکنش نشان داد و آن را نشانه‌ای از تمایل ترامپ به رفتار دیکتاتوری توصیف کرد. حال باید دید که آیا این تهدیدات واقعاً به عمل تبدیل خواهد شد یا خیر.

 


دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که اتهامات قضایی متعددی دارد، در مصاحبه با «هیو هویت» مجری محافظه‌کار رادیویی، بازپرس ویژه دادگستری آمریکا را تهدید به اخراج کرد.

 


به گزارش آسوشیتدپرس، زمانی که از ترامپ پرسیده شد در صورت بازگشت به کاخ سفید در خصوص پرونده‌های قضایی خود چه خواهد کرد، او گفت: «خیلی ساده است. در عرض دو ثانیه جک اسمیت را اخراج خواهم کرد. این یکی از اولین مسائلی است که به آن رسیدگی می‌کنم».

 


ترامپ که مرتبا «جک اسمیت» بازپرس ویژه دادگستری آمریکا را هدف حمله قرار می‌دهد، در صورت پیروزی در انتخابات این امکان را دارد که دستور برکناری وی را به وزارت دادگستری بدهد. هرچند احتمالا به تنهایی نمی‌تواند این کار را به سرانجام برساند، زیرا بازپرس ویژه از سوی رئیس‌جمهور منصوب نمی‌شود.

 


اسمیت دو پرونده فدرال علیه ترامپ مطرح کرده است. رئیس‌جمهور سابق در یکی از این پرونده‌ها متهم به نگهداری غیرقانونی اسناد طبقه‌بندی شده در ملک خود در ایالت فلوریدا است و پرونده دیگر، او را به توطئه برای لغو نتایج انتخابات ۲۰۲۰ متهم می‌کند.

 


کمپین «کامالا هریس» رقیب انتخاباتی ترامپ در واکنش به اظهارات وی گفت که بیاناتی از این دست نشان دهنده آن است که او پس از بازگشت به قدرت مانند یک «دیکتاتور» عمل خواهد کرد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها