آخرین اخبار
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
احتمال تگرگ و رعد و برق در تهران / هشداری برای روزهای آینده
بازدید:۱۳۶
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که آسمان این استان طی پنج روز آینده کمی ابری تا قسمتی ابری خواهد بود. در برخی ساعات، افزایش ابر و وزش باد نیز پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر : ۱۲۱۹۸۵

به گزارش صد آنلاین، این اداره کل در تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی خاطرنشان کرد که از بعد از ظهر امروز و تا روز جمعه (۴ آبان)، با ورود یک موج و گسترش توده هوای سرد، فعالیت متناوب سامانه بارشی را خواهیم داشت. این شرایط جوی ممکن است با بارش باران، رگبار و رعد و برق همراه باشد. همچنین احتمال تگرگ، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف و کولاک نیز وجود دارد.

 

 

 

طبق پیش‌بینی‌ها، از امروز پنجشنبه (۳ آبان) تا جمعه (۴ آبان) و همچنین روز یکشنبه (۶ آبان)، در برخی مناطق به ویژه در بخش‌های جنوبی و غربی استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک ممکن است موجب کاهش کیفیت هوا شود. همچنین روز شنبه در مناطق پرتردد شهری، افزایش نسبی غبار محلی انتظار می‌رود.

 

 

 

براساس اعلام اداره کل هواشناسی، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته، توچال با دمای ۳- درجه سانتی‌گراد گزارش شده است. پیش‌بینی می‌شود آسمان تهران فردا جمعه (۴ آبان) ابری و در برخی ساعات نیمه ابری باشد که ممکن است بارش‌های پراکنده و وزش باد شدید نیز رخ دهد. حداقل دما ۸ و حداکثر دما ۱۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها