آخرین اخبار
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
بازدید:۳۵۴
وزیر ورزش گفت: اگر کشوری بخواهد به محدوده خاک ایران تعرض کند با قدرت مقابل آنها خواهیم ایستاد و این یک عزم و باور عمومی است.
کد خبر : ۱۲۱۹۶۶

احمد دنیامالی روز پنجشنبه در حاشیه آیین بین‌المللی «ورزش ملی، وفاق ملی» در مجموعه چوگان شهدا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فضایی به وجود آوردند تا نشان دهند ایران ناامن است، اما حضور ۳۵ کشور مختلف در این مراسم نشان می‌دهد کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد و این پیام را به دنیا منتقل می‌کنیم که مدافع صلح هستیم و به دنبال جنگ نیستیم.

وی ادامه داد: اگر کشوری بخواهد به محدوده خاک ایران تعرض کند با قدرت مقابل آنها خواهیم ایستاد و این یک عزم و باور عمومی است.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: همسایگان ما باید اعتماد کنند که ما مدافع امنیت خود و آنها هستیم و اعتقاد داریم که باید کشور‌های منطقه کمک کنند تا امنیت در سطح منطقه افزایش یابد.

دنیامالی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چه زمانی تغییر و تحول در وزارت ورزش و جوانان صورت خواهد گرفت تصریح کرد: قطعا با برنامه ریزی تغییراتی خواهیم داشت و با تدبیر این تصمیمات اتخاذ خواهد شد و به همین دلیل عجله‌ای در این خصوص نداریم و معتقدیم تغییر برای تحول الزامی است.

وی با اشاره به اینکه چوگان ورزش آیینی کشورمان است افزود: در آینده خبر‌های خوبی خواهیم شنید چرا که همه استان‌ها باید صاحب زمین چوگان شوند و این رشته ورزشی را توسعه می‌بخشیم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها