آخرین اخبار
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
غیبت غیرمنتظره رونالدو | النصر بدون ستاره‌اش به مصاف الخلود می‌رود
بازدید:۲۶۶
صد آنلاین | النصر در آستانه یک بازی مهم، رونالدو را در اختیار ندارد! تصمیم پیولی چه پیامدهایی دارد؟ برای روشن شدن موضوع ادامه خبر را بخوانید.
کد خبر : ۱۲۱۹۵۸

به گزارش صد آنلاین،فردا شب و در چارچوب هفته هشتم لیگ عربستان، تیم فوتبال النصر به مصاف الخلود خواهد رفت. این بازی برای النصر از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا تیم تحت هدایت استفانو پیولی در شرایطی به این مسابقه می‌رود که در هر هفت بازی اخیر خود با پیروزی از میدان خارج شده و رکوردی عالی را به ثبت رسانده است.

 

 

غیبت رونالدو و تاثیر آن بر النصر

با این حال، خبری شوکه‌کننده از اردوی النصر منتشر شده است. روزنامه ورزشی المیدان عربستان خبر از غیبت کریستیانو رونالدو در بازی فردا شب داده و مدعی شده که پیولی با نظر خود رونالدو را از لیست نفرات تیمش برای این دیدار خط زده است. این تصمیم، بار دیگر توجهات را به خود جلب کرده و سوالاتی را درباره تاثیر غیبت این ستاره جهانی بر عملکرد تیم ایجاد کرده است.

 

 

از ابتدای فصل جاری، رونالدو در ۱۱ بازی برای النصر در همه رقابت‌ها به میدان رفته و موفق به ثبت ۹ گل و ۳ پاس گل شده است. با این آمار، غیبت او در بازی فردا می‌تواند به عنوان یک چالش بزرگ برای النصر تلقی شود، به ویژه که تیم‌های حریف به خوبی از قدرت رونالدو آگاه هستند.

 

 

رکورد عالی النصر و نیاز به حفظ پیروزی‌ها

استفانو پیولی در حالی تیم خود را آماده این دیدار می‌کند که اوضاع تیم به وضوح مطلوب است و النصر با هفت پیروزی متوالی، روحیه بالایی دارد. آخرین بازی النصر در لیگ نخبگان آسیا به انجام رسید که در آن با تک گل آمر لاپورته، استقلال را ۱-۰ شکست دادند. این پیروزی، نه تنها به ادامه روند پیروزی‌ها کمک کرد بلکه نشان‌دهنده استحکام تیمی النصر است.

 

 

آینده‌نگری و بازی‌های پیش رو

مهم‌ترین چالش پیش روی النصر در آینده نزدیک، مسابقه‌ای است که در اواسط بهمن‌ماه در هفته آخر لیگ نخبگان آسیا با پرسپولیس برگزار خواهد شد. پیولی باید تیمش را برای این بازی‌ها به خوبی آماده کند و در غیاب رونالدو، به سایر بازیکنان اتکا کند.

 

 

با وجود غیبت رونالدو، پیولی باید به گزینه‌های دیگر خود اعتماد کند و امیدوار باشد که سایر بازیکنان بتوانند بار مسئولیت را بر دوش بکشند و در این بازی مهم به پیروزی دست یابند. النصر در بازی با الخلود باید نشان دهد که حتی بدون رونالدو نیز قدرت لازم برای پیروزی را دارد و می‌تواند به روند پیروزی‌های متوالی خود ادامه دهد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها