آخرین اخبار
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
ترامپ ۲ درصد از هریس پیش افتاد
بازدید:۱۳۴
صد آنلاین | نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با ۲ درصد اختلاف از رقیب دموکرات خود پیشی گرفت.
کد خبر : ۱۲۱۸۹۱

به گزارش صد آنلاین، بر اساس جدیدترین نظرسنجی ملی انجام شده، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو در این کشور از «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات‌ها در انتخابات ۵ نوامبر (۱۵ آبان‌ماه) ۲ درصد جلو افتاده است.

 

 

 

این نظرسنجی که توسط روزنامه وال استریت ژورنال انجام شد، نشان داد که ۴۷ درصد از رای‌دهندگان آمریکایی ترامپ را انتخاب می‌کنند، در حالی که ۴۵ درصد به هریس رای می‌دهند. همچنین این نظرسنجی نشان داد که ۵۲ درصد از رای‌دهندگان عملکرد ترامپ را در زمان ریاست جمهوری آمریکا تایید کردند و تنها ۴۲ درصد عملکرد هریس به‌عنوان معاون رئیس جمهور را مورد تایید قرار دادند.

این نظرسنجی از ۱۹ تا ۲۲ اکتبر بین ۱۵۰۰ رای‌دهنده انجام شد و حاشیه خطای آن ۲.۵ درصد بوده است.

 

 

 

 

نظرسنجی دیگری که توسط روزنامه فایننشال تایمز منتشر شد، نشان داد که ترامپ از هریس به عنوان نامزدی که آمریکایی‌ها در حوزه اقتصاد به او اعتماد دارند، پیشی گرفته است. این نظرسنجی نشان داد که ۴۴ درصد از رای‌دهندگان ثبت نام شده گفتند که برای مدیریت اقتصاد بیشتر به ترامپ اعتماد دارند، در حالی که ۴۳ درصد هریس را انتخاب کردند.

بنابر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، با این حال، هریس منافع اقتصادی طبقه متوسط ​​و کسب‌وکارهای کوچک را بهتر از ترامپ که به‌عنوان نماینده بهتری از منافع شرکت‌های بزرگ و افراد ثروتمند شناخته می‌شود، نمایندگی می‌کند. 

به گفته پاسخ دهندگان در نظرسنجی فایننشال تایمز، منبع اصلی نگرانی مالی برای آنها افزایش قیمت‌ها و همچنین سطح درآمد، هزینه‌های اجاره و هزینه‌های مراقبت‌های پزشکی است.

این نظرسنجی از ۱۷ تا ۲۱ اکتبر در میان ۱۰۰۷ رای‌دهنده به صورت آنلاین انجام شد و حاشیه خطا ۳.۱ درصد بود.

این نظرسنجی در حالی انجام شده است که اکنون کمتر از ۲ هفته تا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا باقی مانده است و در آن کامالا هریس و دونالد ترامپ رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

 

خبر فوری

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها