آخرین اخبار
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
آخرین وضعیت استقلال برای بازی با الهلال
بازدید:۳۶۸
صد آنلاین | استقلال برای تقابل با الهلال حداکثر می‌تواند ۵۰ نفر عازم کند.
کد خبر : ۱۲۱۸۵۷

به گزارش صد آنلاین، استقلال چهاردهم آبان جدال بسیار مهمی را در شهر ریاض مقابل الهلال برگزار خواهد کرد. چهارمین مسابقه در قابت‌های لیگ نخبگان آسیا که اگر آبی پوشان بتوانند مقابل حریف سرشناس خود امتیاز بگیرند، قطعاً امیدشان برای راهیابی به مراحل حذفی مسابقات حفظ خواهد شد.


با توجه به بعد زیارتی سفر به عربستان همواره متقاضیان زیادی برای چنین مسافرتی وجود دارند اما کاروان استقلال محدودیت‌های خاص خود را دارد و نمی‌تواند خیلی پرجمعیت باشد. از قرار معلوم حداکثر نفراتی که می‌توانند در قالب کاروان استقلال برای جدال با الهلال به ریاض سفر کنند، ۵۰ نفر خواهد بود و اگر قرار باشد از این تعداد بیشتر شود، حتماً نیازمند رایزنی برای صدور ویزای افراد اضافه بر سازمان است.

همچنین باید این نکته را هم مد نظر قرار داد که تمام هزینه سفر و اسکان استقلال به عربستان بر عهده خود این باشگاه است و الهلال طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا فقط باید ترانسفر فرودگاهی استقلال را تامین کرده و وسایل نقلیه کافی جهت حضور آنها در زمین تمرین و محل برگزاری مسابقه را مهیا کند. بنابراین هر چقدر کاروان استقلال پرجمعیت‌تر باشد، جدا از بحث ویزا، هزینه‌های باشگاه نیز افزایش خواهد یافت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها