آخرین اخبار
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
سرقت های سریالی یک سارق/  ۶۴ فقره سرقت
بازدید:۱۹۶
صد آنلاین | جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با تلاش ماموران کلانتری شهرک” فراجا” متهم به ۶۴ فقره سرقت در غرب شهر مشهد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر : ۱۲۱۸۴۷



به گزارش صد آنلاین، «سردار احمد نگهبان درخصوص دستگیری متهمان، اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو و سرقت وسایل از مجتمع‌های آپارتمانی در محدوده بلوار برونسی، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

 

 

او افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری شهرک فراجا پس از بررسی دقیق سرقت‌ها و تجمیع سرنخ‌های بدست آماده تحقیقات میدانی خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان به سرقت آغاز کردند.

سردار نگهبان اظهار کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با بازبینی دقیق تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها متهم را که فردی سابقه دار است شناسایی و با اشراف اطلاعاتی وی را دستگیر کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم ۲۵ ساله که دارای سوابق متعدد کیفری به جرم سرقت است در مواجهه با تصاویر بدست آمده از او در دوربین‌های مداربسته به ۳۸ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و ۲۶ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی برای تامین هزینه‌های مواد مخدرش و فروش آن‌ها به چند مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری افراد مالخر و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی از متهم ادامه دارد.»

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها