آخرین اخبار
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
خبر خوش از زمان واریز مبلغ  همسان سازی حقوق بازنشستگان
بازدید:۷۶۲
پس از ماه‌ها انتظار، مرحله نخست متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به زودی اجرا خواهد شد. فضل‌الله رنجبر، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرده که تا پایان آبان‌ماه، حقوق مربوط به متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد و پیش‌بینی‌ها درباره مبلغ این واریزی از هم‌اکنون آغاز شده است.
کد خبر : ۱۲۱۸۴۴

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان، آرزوی دیرینه‌ای برای این قشر است. در سال گذشته اعلام شد که متناسب‌سازی در برنامه هفتم توسعه گنجانده شده و در تاریخ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ به تصویب هیئت وزیران رسید. اکنون شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی آغاز شده است.

فضل‌الله رنجبر به اجرایی شدن این طرح تا پایان آبان‌ماه اشاره کرده، اما بازنشستگان به دلیل وعده‌های ناکام گذشته، هنوز نسبت به این زمان‌بندی مطمئن نیستند. آن‌ها تا زمانی که مبلغ متناسب‌سازی را در حساب‌های خود مشاهده نکنند، احساس آرامش نخواهند کرد.

اجرای متناسب‌سازی به نظر نزدیک است، اما زمان دقیق واریز هنوز تأیید نشده است. در اطلاعیه‌ای که مرکز روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه منتشر کرده، به زمان واریز اشاره‌ای نشده است. بنابراین باید منتظر ماند و دید آیا ۴۰ درصد از مبلغ متناسب‌سازی تا پایان آبان برای همه بازنشستگان واریز خواهد شد یا نه.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها