آخرین اخبار
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
حراج سکه به سه روز افزایش یافت / عرضه انبوه آغاز می‌شود
بازدید:۳۵۰
صد آنلاین| بانک مرکزی اعلام کرد که از هفته آینده، روزهای حراج سکه به سه روز (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) افزایش می‌یابد و عرضه انبوه سکه‌ها شروع خواهد شد. این تصمیم در واکنش به افزایش قیمت طلا و ارز به دنبال تنش‌های سیاسی اخیر اتخاذ شده است.
کد خبر : ۱۲۱۸۱۴

به گزارش صد آنلاین، در روزهای اخیر، قیمت سکه به حبابی بیش از ۱۲ میلیون تومان رسیده است، که این موضوع ریسک خرید را بالا می‌برد. فعالان بازار هشدار می‌دهند که در شرایط نوسانی، خرید سکه خطرناک بوده و امکان کاهش قیمت‌ها هر لحظه وجود دارد.

 

 

پس از اعلام سیاست جدید بانک مرکزی، قیمت سکه از کانال ۵۶ میلیون تومان به ۵۴ میلیون تومان بازگشت. همچنین، بانک مرکزی در نظر دارد سکه‌های جدید با تاریخ ۱۴۰۳ را به بازار عرضه کند. این سکه‌ها در انواع تمام، نیم و ربع سکه ضرب شده و به زودی در مرکز مبادله قابل خریداری خواهند بود.

 

 

از ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون، ۲۴ حراج سکه در سامانه معاملات سکه طلا برگزار شده که در مجموع ۳۸۸ هزار و ۴۷ قطعه سکه به متقاضیان تخصیص یافته است. شرکت‌کنندگان در حراج‌ها باید بالای ۱۸ سال و دارای تابعیت ایرانی باشند و می‌توانند حداکثر ۵ قطعه سکه خریداری کنند.

 

 

متقاضیان توجه داشته باشند که در هر سفارش فقط یک بار می‌توانند اقدام به تعیین قیمت و تعداد سکه کنند و حضور در حراج‌های گذشته مانعی برای شرکت در حراج‌های جدید نیست.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها