۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
از این علیرضا بیرانوند گلر برای تراکتور در نمی‌آید!
بازدید:۳۶۸۱
صد آنلاین | انگار دیگر باید با علیرضا بیرانوندی که نقطه اتکای یک تیم بود، خداحافظی کنیم.
کد خبر : ۱۲۱۷۶۴

به گزارش صد آنلاین، دروازه‌بان رکن مهم موفقیت یک تیم است. تراکتور به همین دلیل به سراغ خرید علیرضا بیرانوند رفت تا خیال خود را از بابت مهمترین پست زمین فوتبال راحت کند. اما همه می‌دانیم که بیرانوند چطور از پرسپولیس جدا شد و هنوز هم نتوانسته روی فوتبال تمرکز کند.


بیرانوند که سمبل ثبات و موفقیت بود، از ابتدای این فصل تبدیل به یک مهره متزلزل شده که در هر مسابقه -چه در لیگ برتر خودمان و چه در لیگ قهرمانان آسیا- حداقل یک سوتی در هر نیمه و یک موقعیت مسلم گل به حریف می‌دهد!

بیرانوند که همیشه مدعی اصلی رکورد کلین شیت در هر تورنمنتی بوده این فصل جز مدعیان اصلی این عنوان نیست! در بسیاری از مسابقات داخلی و بین‌المللی گل خورده و مقابل قطر در عرصه ملی هم با کلین شیت خداحافظی کرد!

جالب اینجاست که تراکتور در برخی بازی‌ها گل نخورد اما علیرضا بیرانوند به سنت خود ادامه داد و به رقبا فرصت گلزنی می‌داد! درست مثل همین بازی با روشن تاجیکستان که در نیمه اول بیرانوند یک فرصت گلزنی به حریف هدیه داد!

در خیلی از بازی‌های این فصل در ایران و آسیا، بازیکنان حریف قدر این هدایای بیرانوند را ندانسته و توپ‌ها را بیرون می‌زدند. در برخی مواقع شجاع خلیل‌زاده و سایر مدافعان جور اشتباهات بیرانوند را کشیده و دروازه را نجات می‌دادند اما بالاخره گاهی هم توپ گل می‌شود، مثل همین بازی با روشن تاجیکستان.

تراکتور بازی را برد و یک مدعی جدی برای قهرمانی در لیگ برتر خودمان هم هست اما بار دیگر ثابت شد از این بیرانوند نباید توقع آن مهره مطمئن و سنگربان همیشگی را داشت. او با دست خود، خود را نابود کرده و انگار نمی‌تواند دوباره به اوج برگردد و روی فوتبال تمرکز کند. حتی در بازی بیرون خانه که هجمه تماشاگران هم وجود ندارد...

تصور کنید این بیرانوند در تهران، در بازی مقابل استقلال یا پرسپولیس چه شرایطی خواهد داشت؟ در اصفهان مقابل سپاهان و ذوب آهن یا در اهواز مقابل فولاد؟ یعنی درست در مسابقاتی که تراکتور برابر رقبای اصلی قهرمانی بیش از همیشه به یک بیرانوند آماده و مطمئن نیاز دارد...

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها