آخرین اخبار
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
قتل ناموسی/ برادری بخاطر خواهرش قاتل شد
بازدید:۱۱۳۴
صد آنلاین | مرد جوانی که مزاحم خواهرش را به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.
کد خبر : ۱۲۱۷۵۹

به گزارش صد آنلاین، ۱۱ فروردین امسال مأموران انتظامی یکی از بیمارستان‌های تهران خبر مرگ مرد ۲۹ ساله‌ای به نام محمود را به پلیس اعلام کردند. از آنجا که مرد جوان با ضربه چاقو به قتل رسیده بود، تحقیقات برای شناسایی عامل قتل در دستور کار پلیس قرار گرفت و مشخص شد که مقتول مقابل خانه یکی از دوستانش چاقو خورده است.

 

 

 

 

مأموران با بررسی‌های میدانی توانستند مرد جوانی را به عنوان عامل قتل شناسایی و دستگیر کنند. متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

 

 

 

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند.

سپس متهم به جایگاه رفت و در تشریح جزئیات ماجرا به قضات گفت: مقتول دوست یکی از اقوام‌ ما بود. وقتی متوجه شدم به خواهرم پیام و پیشنهاد دوستی داده، خیلی ناراحت شدم و به او تذکر دادم. او هم قول داد دیگر مزاحم خواهرم نشود.

وی ادامه داد: چند وقت بعد من عکسی از خودم در اینستاگرام پست کردم که او زیر پست من پیام‌های تمسخرآمیز گذاشت و سر این موضوع با هم اختلاف پیدا کردیم و چند روزی هم در همان اینستاگرام با هم کل‌کل داشتیم تا اینکه من به فامیلم گلایه کردم، با او هم سر دوستش اختلاف داشتم.

 

 

 

متهم اظهار کرد: روز حادثه برای حل اختلاف به خانه همان فامیلم رفته بودم که محمود هم آمد. با دیدن او اختلاف گذشته تازه شد و ناگهان کار به دعوا و درگیری کشیده شد و من برای دفاع از خودم چاقویم را بیرون آوردم و ضربه‌ای به سینه‌اش زدم که او روی زمین افتاد و من هم از ترس فرار کردم. باور کنید نمی‌خواستم او را بکشم و حالا هم پشیمان هستم.

با پایان اظهارات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و درخواست اولیای دم، متهم را به قصاص محکوم کردند.

همشهری آنلاین 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها